Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Mercedes E500 W124 "Дзига": технічні характеристики, керівництво по ремонту


Опубликованно 30.04.2018 15:41

Mercedes E500 W124

Компанія «Мерседес» вже давно показала світові, яким може бути якісним, стильним і надійний автомобіль. Є чимало моделей в лінійці, які досі користуються високою популярністю. Деякі з них гідні звання легенди. Про одну з таких ми сьогодні і поговоримо. Отже, зустрічайте: Mercedes W124 E500 «Дзига». Фото, огляд і технічні характеристики розглянемо прямо зараз. Дизайн

Екстер'єр автомобіля розроблявся дизайнером Бруно Сакко. Кузов w124 багато в чому нагадує 190-й «Мерседес» - такі ж прямокутні фари і строгі лінії кузова. Але виглядає 124-ї значно масивніший і солідніше. В першу чергу це здається за рахунок розмірів (про габаритах ми поговоримо трохи пізніше).

Також німці застосували більш великий бампер і розширили арки. Що прикметно: на звичайній версії 124-го були відсутні розширювачі арок. Бампер на «Вовчку» теж відрізнявся від звичайних 124-г. Він має широкі прорізи для повітрозабору і оснащений протівотуманкамі. Фари ідентичні звичайного «Мерсу», за винятком акуратних двірників. Незважаючи на свої незграбні форми, ця машина досі гармонійно виглядає в потоці. Машина побудована в класичному стилі, за рахунок чого не старіє з часом. Також відзначимо, що на Mercedes-Benz W124 E500 з заводу встановлювалися 17 - або 18-дюймові литі диски з низькопрофільною гумою. Вони разноширокие, що тільки додає спортивності машині. Німцям вдалося створити практично гоночну машину на базі звичайного цивільного авто, використавши мінімум доробок. Це заслуговує поваги. Розміри, кліренс

«Дзига» належить до Е-класу, тому він набагато довше і ширше, ніж 190-ї. Останній належить до С-сегменту. Отже, довжина Mercedes W124 E500 становить 4,75 метра, ширина – 1,8, висота – 1,4 метра. Висота дорожнього просвіту – 16 з половиною сантиметрів. Але зважаючи довгої колісної бази, машині важко даються різкі підйоми, горби і спуски. Проте машина не претендує на звання кращого позашляховика. Справжня стихія цього «Мерседеса» – це автобан. Інтер'єр

Салон «Дзиги» був доопрацьований компанією «Рекаро». Саме вона постачала сюди фірмові сидіння, нагадують ковші. Але оскільки машина робилася в класичному стилі, не можна було просто встановити спортивні крісла. Тому їх максимально стилізували під класичний вигляд, обтянув зверху шкірою.

Сидіння досить зручні, з максимальним набором електричних регулювань. І якщо крісла були цілком інші, то передня панель практично не змінилася (причому з часів 190-го). Це проста плоска торпеда з кутастим козирком для панелі приладів. Кермо – четырехспицевый, з регулюванням. На центральній консолі є все необхідне – блок управління клімат-контролем (двозонним), касетна магнітола, підігрів сидінь, кнопка відкидання задніх підголівників і багато іншого. Ще одна особливість 124-го – це різні дзеркала. І мова йде не про заокругленні стекол. Праве дзеркало коротше лівого. Така особливість кожного Mercedes W124 E500 і його цивільних модифікацій.

Серед інших особливостей варто відзначити звук закривання дверей. Вони закриваються з характерним збройовим клацанням. До речі, на кожній двері є доводчик. Працює він автоматично. Якщо притулити двері до кузова, спрацюють спеціальні присоски, які «дотягнуть» її до механізму замка.

Шумоізоляція у цього авто бездоганна, кажуть відгуки. В машині не відчувається, з якою швидкістю ти пересуваєшся. Неважливо, скільки на спідометрі – 20 або 220 кілометрів на годину. Машина їде (і що найголовніше – управляється) однаково відмінно, без сторонніх шумів.

Ще одна особливість – натуральні матеріали обробки. Якщо зараз виробники використовують пластик, стилізований під дерево і метал, то в Е500 використовувалося оригінальне лаковане дерево. Але з роками воно тріскається, кажуть власники. Частково це можна виправити за допомогою полірування. Однак що стосується інших матеріалів салону, вони дійсно зносостійкі. У цьому «Мерседесі» немає тонкого і скрипучого пластику. Панель не дряпається, дверні ручки не замазуються раніше часу. Не провисають тут і дверні петлі. У багатьох екземплярів досі заводські зазори. Технічні характеристики

Перейдемо до найцікавішого. Багатьох цікавить, чому Е500 називають «дзиґою»? Відповідь проста – під капотом був встановлені п'ятилітровий восьмициліндровий мотор на 320 сил. Це був справжній вовк в овечій шкурі. Адже зовні ця машина практично не відрізнялася від звичайного W124. По класиці «Мерседеса», це був V-образник, розташований спереду подовжньо щодо кузова. Даний агрегат показував відмінні динамічні характеристики. З цим мотором майже двотонний «танк» розганявся до сотні за 6 секунд. Навіть зараз не кожен авто бізнес-класу може похвалитися такими характеристиками. Максимальна швидкість обмежена електронікою і складає 250 кілометрів на годину.

Також відзначимо, що на базі «Дзиги» проводилася ще одна версія - Mercedes-Benz W124 E 500 AMG. Авто цієї модифікації були випущені обмеженою серією тюнінг-ательє AMG (яке входить до складу концерну "Мерседес") та укомплектовувалися шестициліндровим мотором на 376 кінських сил. З ним машина розганяється менш, ніж за 5,7 секунди до сотні. Коробка передач

Оскільки двигун виробляв величезний крутний момент, інженерам довелося значно посилити штатну коробку. В «Мерседес» не пішли за принципом встановлення нової КПП. В якості трансмісії використовувалася все та ж чотириступінчаста АКПП. Але ця коробка вже могла «перетравлювати» 470 Нм крутного моменту. Вона не грілася навіть після дріфту. Запас міцності у неї неймовірний – кажуть власники. При розгоні, передачі включаються плавно, але без затримок – все, як і належить швидкому представницького автомобіля. З таким запасом міцності розроблявся і задній редуктор. Товщина півосей у «Вовка» майже в півтора рази велике, ніж у стандартних 124-х. Це не дивно, адже з таким крутним моментом штатні півосі могли просто скрутитися. Посилена тут і карданна передача. Витрата палива

Паливна економічність – аж ніяк не головний козир спортивного «Мерседеса». Як показала практика, витрата з цим мотором ніколи не падає нижче дванадцяти літрів.

Ну а якщо використовувати це авто в повній мірі, планка не опускається нижче двадцяти. З таким витратою можна змиритися, оскільки автомобіль дарує непередавані емоції. Ходова частина

Конструкція підвіски теж була перероблена з ухилом на спортивний характер. Так, спереду використовується незалежна конструкція на трикутних поперечних важелях з гвинтовими пружинами і амортизаційними стійками. Щоб автомобіль впевнено тримався в поворотах і не кренился, спереду використовується стабілізатор поперечної стійкості.

Задня підвіска – теж багатоважільна, з пружинами і телескопічним амортизатором. Тут використовується п'ять важелів з кожної сторони. Також підвіска доповнено поперечним стабілізатором. Як веде себе цей автомобіль на дорозі?

На диво, підвіска не обмежена у ходах і відмінно ковтає всі стики і нерівності на дорозі. Машина при цьому не схильна до розгойдування. Гальма – дискові, як спереду, так і ззаду. Супорта - збільшеного діаметра, а самі диски мають штатні прорізи для додаткової вентиляції та охолодження. Також тут є система АБС і ЕСП. Машина добре відгальмовує навіть на високих швидкостях. При цьому не відчувається, що передні гальма працюють сильніше задніх. Автомобіль рівномірно знижує швидкість. Однак рульове управління викликає нарікання у власників. Якщо порівнювати «Дзига» з М5 Е34, у останньої керованість набагато краще. «Мерседес» відмінно поводиться на прямій. При русі на швидкості варто уникати різких маневрів. Вести «гру в шашки» на цьому авто складно.

Тут використовується класичний рульової редуктор, до того ж на керованість впливає і сама споряджена маса. «Мерседес» набагато важче БМВ, тому в плані маневреності він програє.

Ремонт і обслуговування

В керівництві по ремонту Mercedes-Benz W124 E500 і експлуатації значиться, що масло потрібно міняти кожні 8 тисяч кілометрів. Для заміни необхідно від 6,5 до 8 літрів. Якщо порахувати вартість літра хорошою синтетики (5W40, наприклад) і фільтра, на розхідники піде не менше 15 тисяч рублів. Мотор не любить поганого масла. В крайньому випадку manual Mercedes-Benz W124 E500 допускає використання напівсинтетики 10W40. Також при експлуатації власник може зіткнутися і з іншими витратами. Наприклад, оригінальний дросельний вузол коштує близько 100 тисяч рублів. Датчик тиску масла – не менше чотирьох тисяч. дорого обходиться і облицювання. Так, знайти оригінальні фари можна за ціною від 25 тисяч рублів за штуку (і це на розборках). Але навіть при такій вартості часто спостерігається дефіцит на запчастини для «Дзиґи». До речі, заднє дзеркало оснащене спеціальними нитками обігріву, які не бояться пошкоджень від электрошторки. Ціна такого скла – близько 55 тисяч рублів.

Істотну статтю витрат становить обслуговування коробки передач. АТФ-рідина в ній змінюється кожні 60 тисяч кілометрів. Бажано проводити повну (апаратну) заміну. Ціна робіт з урахуванням витратних матеріалів (для такої заміни потрібно не менше п'ятнадцяти літрів мастила) складає близько двадцяти тисяч рублів. Підводимо підсумки

Mercedes-Benz E500 W124 «Дзига» - це легенда, яка буде актуальною ще багато років. З кожним роком цих машин стає все менше, а вартість їх утримання зростає. Як би німці не заявляли про надійності, в цьому «Мерседесі» є багато деталей і дрібниць, які виходять з ладу банально з віку. А знайти оригінал дуже складно навіть під замовлення. Для когось підійде цей автомобіль? Mercedes W124 E500 підійде в першу чергу шанувальникам німецької класики. Але використовувати таку машину на повседнев не можна. По-перше, це дорого, а по-друге, шкода вбивати легенду по нашим дорогам. Так кажуть самі власники. Mercedes W124 E500 – це відмінна машина вихідного дня. Але при покупці варто враховувати всі її вади і готуватися до непередбачених капіталовкладень.

Отже, ми з'ясували, які має Mercedes W124 E500 характеристики і особливості.



Категория: Автотехника