Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

АКБ "АКОМ": відгуки, характеристики


Опубликованно 26.04.2018 01:02

АКБ

Кожен автовласник часом стикається з необхідністю заміни акумуляторної батареї. Яку купити АКБ - імпортного виробництва або вітчизняного? Сьогодні ми поговоримо про АКБ "АКОМ". Відгуки власників і опис батареї допоможуть вам визначитися, чи варто купувати цей товар.Хто виробник?

Важливу роль у виборі товару відіграє країна, в якій виробляється продукт. АКБ під назвою "АКОМ" проводиться в Росії. Якщо говорити точніше, то батьківщина батарей в місті Тольятті, що розташований в Самарській області.

Завод "АКОМ" пропонує акумуляторні батареї для всіх видів автомобілів: вітчизняних, імпортних, а також вантажних.

Варто відзначити, що в асортименті є як стандартні АКБ, так і занижені, які так часто розшукують на прилавках автомагазинів, наприклад, власники "Фордів".

Відгуки від АКБ "АКОМ" в більшості випадків позитивні. Власники пишуть, що це якісний товар, хоч і вітчизняного виробництва. Вибрати можна як звичайний акумулятор, зі стандартним пусковим струмом, так і із збільшеним.

Важливим фактором для багатьох водіїв є те, що акумулятори марки "АКОМ" обслуговувані, тобто можна відкрити кожну баночку для заміру густини електроліту, а також для перевірки стану рідини - не почалося осипання пластин.

Далі поговоримо про асортимент АКБ "АКОМ". Відгуки будуть присутні кожної моделі.

Так як ми говоримо в даному розділі про легкові автомобілі, то будемо розглядати стандартні АКБ обсягом 60 А/годСтандартний АКБ "АКОМ": 60 А/год

Це акумулятор кальцієвий, що є більш новою технологією виробництва порівняно зі свинцево-кальцієвими АКБ.

Пусковий струм такої батареї становить 520 А, чого достатньо для установки на автомобілі легкової групи. Призначений для іномарок і вітчизняних "конячок" з середнім пакетом опцій. Є стандартні і занижені моделі, з прямою полярністю і зворотного.

Як дізнатися АКБ? За яскравого жовтого кольору та синього написи "АКОМ".Відгуки про АКБ "АКОМ 60"

Важливим чинником є відгуки. Подивимося, що говорять про ці батареї автовласники. Розглянемо як позитивні відгуки про АКБ "АКОМ", так і негативні.

Позитивні

Пишуть, що акумулятор надійний, добре заводить автомобіль навіть в морози. Звичайно, якщо достатньо заряджений, за чим стежать не всі автолюбителі. Сподобалося якість батареї, довгий час тримає заряд, радує ідентифікатор заряду - прозорий "око" на кришці: зеленого кольору при хорошому заряді, чорного - при недостатній.

Негативні

Трохи задорогий для продукту вітчизняного виробництва. "Око" для відстеження заряду підводить.REACTOR

АКБ "АКОМ REACTOR", відгуки про який самої компанії-виробника найзахопленіші, заслуговує уваги.

У лінійці не є батарей з обсягом на 60 А/год, так як пусковий струм в моделі з більш високим значенням. Наприклад, у 55-го він буде 550 А, у 65-го - вже 650. Тому, любителі потужних акумуляторів, дивіться уважно на цей пункт.

Не можна на старенькі іномарки і автомобілі (легкові) вітчизняного виробництва ставити 65-ї АКБ "Реактор", так як він буде часто розряджатися, так як автомобіль не зможе підтримувати його заряд. Для "Лади", класики, який відмінно підійде 55-й. Навіть якщо ви звикли встановлювати 60-й, подивіться на значення струму холодного запуску. У звичайній АКБ він 520 А, а в "Реакторі 55" буде вже 550 А.

Акумулятори підійдуть як на вітчизняні, так і на імпортні автомобілі з максимальним пакетом опцій. Є в лінійці з прямою, а також із зворотною полярністю.

Як дізнатися? По сірого (сталевого) кольору.АКБ "АКОМ Реактор": відгуки

Усі, хто вперше встановили цього "звіра" в свій автомобіль, залишилися задоволені. Пишуть, що аналогів російського виробництва, просто немає. АКБ дуже потужний, легко заводить автомобіль навіть у сильні морози, коли володарі інших АКБ несуть свої батарейки додому - відігріватися і заряджатися.

Негативний момент один - ціна зависока, поставити такий АКБ може не кожен."АКОМ + EFB"

Побачивши на прилавку такий акумулятор, багато запитають про те, що означає EFB. Це новітня технологія створення кальцієвих акумуляторів. Багато власників більш потужних або, навпаки, слабеньких авто скаржаться на те, що свинцево-кальцієві краще тримають заряд, ніж просто кальцієві. Наприклад, машини вітчизняного виробництва часто страждають витоком струму (тут проводок відійшов, там, що не впливає на роботу, але качає заряд з АКБ навіть у незаведенном стані). Отже, якщо кальцієва АКБ стала жертвою глибокого розряду, то відновити її буде складно, швидко почнеться корозійний процес. Технологія EFB дозволяє зробити кальцієву АКБ більш стійкою до глибоких розрядів і слідчої корозії.

Підійде для будь-яких автомобілів - імпортних і вітчизняних.Бюджетний акумулятор "Браво"

"АКОМ" пропонує більш бюджетний варіант АКБ - це лінійка "Браво". Створений для практичних людей, які живуть в регіоні з м'яким кліматом, і для тих, хто не користується автомобілем у зимовий період.

Пусковий струм в "Браво" на 60 А/год складає всього 480 А.

Підійде для вітчизняних та імпортних авто зі стандартним пакетом опцій. Є і пряма і зворотна полярність.

Відгуки про АКБ "АКОМ Браво" непогані. Всі розуміють, що це бюджетний варіант, від нього можна багато вимагати. Пишуть, що для своєї цінової категорії і характеристик це досить непоганий варіант.Як продовжити життя АКБ?

Багато можуть скаржитися, що, мовляв, перший рік АКБ радувала, а з другого почала підводити. Варто пам'ятати, що акумулятор - це батарейка, яка потребує заряді.Перевірте щільність. Якщо вона менше 1,27, то пора заряджати. У зимовий період щільність має становити близько 1,30. Не перезаряжайте, якщо сильно підвищити щільність, то швидше почнеться осипання пластинок - корозія.Перевірте рідина. Якщо вона сірого мутного кольору, то пішла корозія. "АКОМ" дає гарантію на свої АКБ від 2 до 3 років, несіть з гарантійним талоном в магазин. Якщо гарантія не закінчилася, то потрібно купувати новий АКБ.Ніколи не доливайте електроліт! Якщо рівень рідини знижений, долийте дистильовану воду і поставте батарейку на заряд. Справа в тому, що википає тільки вода, а кислота залишається. Навіть якщо при низькому рівні щільність низька, не можна заливати електроліт. Вся кислота вбралася в платівки і вийде в рідкий стан після заряду. Якщо долити електроліт, то рівень кислоти буде вище норми, а це загрожує корозією.



Категория: Автотехника