Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Датчик тиску масла ВАЗ-2110: опис, установка, перевірка


Опубликованно 12.04.2018 00:44

Датчик тиску масла ВАЗ-2110: опис, установка, перевірка

Жоден двигун внутрішнього згоряння не обходиться без системи змащення. Саме вона дозволяє частин, що труться парам працювати довго і безперебійно під навантаженнями. Система змащення – це не тільки масляний насос, фільтр і канали в блоці циліндрів. Важливою деталлю в цьому ланцюжку є датчик тиску масла. ВАЗ-2110 теж їм укомплектовується. Деталь ця досить проста, але виконує дуже важливу функцію. Як влаштований на автомобілі ВАЗ-2110 датчик тиску масла, де він знаходиться і як його перевірити? Про все це і не тільки поговоримо в нашій сьогоднішній статті. Призначення

Завдання даного елемента гранично ясна. Датчик вимірює рівень тиску масла в системі і передає дані на панель приладів. Елемент інформує водія про показання в режимі реального часу. Принцип роботи і пристрій датчика на ВАЗ-2110

Схема даного елемента є в нашій статті. Датчик тиску масла складається з декількох деталей: Рухомого і нерухомого контакту. Корпусу (як правило, він виконаний з металу). Мембрани. Штовхача (штанги рухомого контакту).

На «десятці» стоїть датчик контактного типу. Він з'єднаний безпосередньо з сигнальною лампою на панелі приладів. Після включення запалювання на один з контактів лампи подається плюс від бортової мережі. Що стосується другого контакту, він взаємодіє з рухомим елементом вимірювача. Як працює датчик на автомобілі ВАЗ-2110? Схема роботи досить проста. Алгоритм дії датчика заснований на замиванні висновків лампи на «масу». За це відповідає рухомий контакт, через який з діафрагмою з'єднаний штовхач. Порожнину, що знаходиться над діафрагмою, контактує з системою змащення в блоці двигуна. З ростом тиску всередині, збільшується зусилля на діаграму. Остання починає згинатися, тим самим відсуваючи рухливий контакт від нерухомого. При відсутності тиску, контакти замкнуті. Відповідно, на панелі приладів загориться червона лампочка. Як тільки тиск в системі стає вище певної позначки (0,3 атмосфери), ланцюг розмикається. Лампа перестає горіти на щитку приладів. Як його знайти?

Де датчик тиску масла на ВАЗ-2110 розташований? Відповідь на це питання залежить від того, який двигун встановлений в «десятку».

Якщо це стандартний восьмиклапанний двигун, тиску масла можна знайти під клапанної кришкою поруч з пластиковим кожухом ременя газорозподільного механізму. Якщо це більш сучасний шестнадцатіклапанний агрегат, елемент знаходиться між повітряним фільтром, кришку маслозаливної горловини та модулем запалювання. Несправності

Існує кілька причин, за якими датчик тиску масла на ВАЗ-2110 8 клапанів виходить з ладу. Це: Пошкодження мембрани елемента. Знос резистивного шару. Вихід з ладу нагрівальної складової біметалевої пластини або її деформація. Засмічення каналів підведення масла. Наявність оксидів і надривів проводів. Це може стати причиною появи «паразитного» опору. Несправність реле датчика тиску масла. Реле служить для включення зумера у випадку, якщо тиск у системі нижче норми. Але воно спрацьовує тільки на певних обертах (від півтора тисяч і вище). Адже на холостих тиск деколи нижче одиниці. Перевірка датчика

Перевірити працездатність даного елемента можна самостійно. Як перевірити датчик тиску масла ВАЗ-2110 своїми руками?

Для цього треба взяти провід від нього і замкнути на «масу» (чи то пак притулити до оголеної металевої частини кузова). Можна замкнути прямо на корпус двигуна. Далі варто перевірити, чи горить лампа аварійного тиску на щитку комбінації приладів. Якщо вона перестала горіти, значить, проводка справна і винен сам датчик. Його треба замінити новим. Але у зворотній ситуації потрібно ретельно «продзвонювати» проводи на шляху від панелі приладів до самого датчика. Швидше за все, несправність викликана пробоєм або замиканням в бортовій мережі.

Також відзначимо, що причиною несправності датчика може стати його підвищена забрудненість. Варто перевірити внутрішню частину елемента на наявність засмічень. Якщо датчик чистий, проблема в іншому. Але засмічення не варто виключати із списку причин несправності. Як зробити заміну?

Замінити на автомобілі ВАЗ-2110 датчик тиску масла можна своїми руками. Для цього знадобиться ключ «на 21». Спершу потрібно знайти його місце розташування (де знаходиться елемент на восьми - і шестнадцатиклапанном моторі, ми вже знаємо). Потім за допомогою шматка дрантя або наждачного паперу потрібно очистити поверхню від бруду. Вона не повинна потрапити в двигун при заміні. Отже, відключаємо клему з контактами на датчик. За допомогою ключа «21» починаємо його викручувати проти годинникової стрілки. Гайку досить зірвати, а потім можна відкручувати її рукою.

Виробляючи демонтаж датчика на ВАЗ-2110, зверніть увагу, щоб ущільнювальне кільце з алюмінію повністю вийшло з посадкового місця. На наступному етапі ще раз прочищаємо отвір від бруду чистою ганчіркою і приступаємо до установки нового елемента. Монтаж проводиться в зворотній послідовності. Затягувати потрібно так, щоб нова шайба дала усадку, але не розповзлася. Зверніть увагу: використати старе ущільнювальне кільце на новому датчику суворо забороняється. Це може спровокувати несанкціоновані течі під час роботи двигуна. Після затяжки елемента підключаємо провід. Якщо контакт окислен, його потрібно очистити. На цьому процедура заміни датчика тиску масла на ВАЗ-2110 завершена. Можна проводити запуск. Лампа повинна згаснути в перші 1-2 секунди роботи двигуна. Як «глушать» датчик

Іноді недобросовісні продавці навмисно глушать свідчення цього елемента на авто. Покупець думає, що все в порядку, і насос працює повною мірою. На ділі в машині просто выпаяна лампочка на панелі приладів.

Розпізнати це дуже просто: при включенні запалювання повинна горіти «маслянка» червоного кольору. Якщо її немає, значить, датчик був заглушений. Висновок

Отже, ми з'ясували, що таке датчик тиску масла, де він знаходиться на ВАЗ-2110 і як його замінити. Часто трапляється, що після установки з отвору починає сочитися масло. Це відбувається з-за недостатньої затягування. Але також це відбувається при використанні неякісної ущільнювальної шайби. Купувати датчик краще від оригінального виробника АвтоВАЗ. Під маркою «Бош» часто пропонують підробку.


banner14

Категория: Автотехника