Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Все про ІЖ "Юпітер-6"


Опубликованно 21.03.2018 01:59

Все про ІЖ

У радянський час ІЖ "Юпітер-6" вважався одним з найбільш якісних моделей двоколісного транспорту. Всі попередні варіанти мали свої недоліки. Шостий "Юпітер" об'єднав у собі багато хороші якості попередніх мотоциклів і знайшов щось нове, тому його можна спокійно назвати кращим продуктом Іжевського заводу.

Але для нашого часу ІЖ "Юпітер-6" можна назвати раритетним. Адже з дня його випуску пройшло більше 30 років. Його не так часто можна побачити на дорогах, а знайти новий байк або примірник з маленьким пробігом досить важко. Коротка характеристика ІЖ "Юпітер-6"

Шістку, як і інші моделі цього ряду, відносять до мотоциклів так званого середнього класу. Це значить, що він, в основному, призначений для поїздок по дорогах з твердим покриттям. Всюдиходом ІЖ "Юпітер-6" назвати складно. Хоча варто відзначити його непогану прохідність по грязі. Це обумовлено його невеликою масою.

Також варто відзначити, що існувало дві заводські варіації цього байка. Перша – звична всім двоколісна, друга – з коляскою. Важить такий додатковий агрегат майже під 100 кілограмів. А це означає, що з ним багато технічні характеристики, такі як швидкість, витрату палива і так далі, погіршувалися. Може бути саме тому друга модифікація зустрічається рідше.

Зовнішній вигляд

ІЖ "Юпітер-6" має класичний дизайн. Чорне подовжене сідло, червоний корпус. Іноді кольору варіювалися від жовтого до блакитного. Варто виділити велику кількість хромованих деталей. Шістка може похвалитися красивими блискучими вихлопними трубами. Іноді на модель ставили додаткову захисну раму, яку теж покривали хромом. В цілому зовнішній вигляд байка прийнятний: строгий, без надмірностей, а що ж іще можна сказати про дизайн, повністю скопійований з чеської Яви.

Заводські нововведення

ІЖ "Юпітер-6" може похвалитися своїми технічними удосконаленнями. Дуже добре на ньому заграло нове рідинне охолодження. Коли в сорокаградусну спеку повітряні побратими глухнуть, цей мотоцикл спокійно їде і не знає ніяких проблем. Також не варто забувати про поліпшеної системи безконтактного запалювання з електростартером. Тепер вона не так часто ламається. Кік-стартер, звичайно, теж є, але це більше як запасний варіант, ніж альтернатива.

Ще одним плюсом є зміна в кріпленні вихлопної системи. У шостому "Юпітері" воно фланцеве, що прибрало проблему люфту труби на високих швидкостях. Була додана нова функція аварійного запуску, яка дуже рятує при розрядженому акумуляторі.

ІЖ "Юпітер-6" - технічні характеристики

Головною частиною кожного мотоцикла є його силова частина. У "Юпітера" з цим все в порядку. Двигун ІЖ "Юпітер-6" працює в двотактному режимі. Загальний обсяг його двох циліндрів становить 347 кубічних сантиметрів. Система змащення, на жаль, нерозділене. А це означає, що після кожної заправки в бензобак крім палива потрібно додавати масло. Максимальна потужність мотора становить 25 кінських сил, а обертовий момент 35 Н*м

Витрата палива, а саме А-92, на сто кілометрів при швидкості 60 км/год складає чотири літри. Але це на трасі. У міському режимі при тих же оборотах він зростає до семи літрів. Гранична швидкість цього байка – 125 км/год, Але насправді це не межа. Є маса способів збільшити цей поріг. Найпростіший з них – це замінити зірочки. На головну поставити деталь з великою кількістю зубців, а ведену – з меншою.

ІЖ "Юпітер-6" обладнаний старими барабанними гальмами. Але вони нормально справляються зі своїм завданням. При бажанні на цей мотоцикл можна поставити і дискові гальма. "Юпітер" можна вважати компактним байком. Деякі умільці навіть примудряються надсилати його (в розібраному вигляді) поштою. У висоту він сягає 120 см, а в довжину всього 220.

Вічне змагання

ІЖ "Юпітер-6" постійно конкурував зі своїм побратимом по заводу ІЖ Планетою-6. Суперечки про те, хто з них краще, тривають і донині, хоч ні один, ні другий, більше не випускається. І правда, це питання досить складне, адже у кожного є характерні плюси і мінуси. Наприклад, "Юпітер" завжди славився своїми високими показниками ходової частини. Він їздить плавно, повільно набирає швидкість. На стометрівці з легкістю обжене Планету і будь-який інший вітчизняний байк.

Планета ж виїжджає на своїй надійності. В плані довговічності їй немає рівних. Також вона має відносно просту конструкцію двигуна і коробки передач. Це при поломках полегшує ремонт у багато разів. Не потрібно забувати і про мінуси. ІЖ "Юпітер-6", як і його попередники, має багато проблем з електронікою. Тому варто стежити саме за цим блоком. ІЖ Планета-6 має погану амортизацію. Часто при високих обертах можна відчути тремтіння в сидіння, що погіршує враження від поїздки.

Не в образу власникам "Планет", але "Юпітер" на загальному тлі виглядає краще. Адже один з головних критеріїв будь-якого транспортного засобу – це якість їзди. І в "Юпітері" воно краще.



Категория: Автотехника