Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Пневмопідвіска на «Івеко-Дейлі 70С15»: відгуки власників, опис, характеристики, установка


Опубликованно 23.02.2018 01:18

Пневмопідвіска на «Івеко-Дейлі 70С15»: відгуки власників, опис, характеристики, установка

Ринок перевезень в Росії постійно розвивається. Збільшується кількість машин і вантажів. Тому перевізники стали замислюватися про те, як підвищити вантажопідйомність свого транспорту. Раніше в якості вирішення цієї проблеми використовувалися листи ресор – їх підкладали на подрессорник. Але біда в тому, що такі авто ставали дуже жорсткими. Не завжди в перевезеннях потрібна така жорсткість. Благо сьогодні ера залізних ресор пішла в минуле. Зараз на багатьох вантажівках використовується пневмопідвіска. У сьогоднішній статті ми розглянемо, як вона влаштована і чи варто її встановлювати на «Івеко-Дейлі 70С15». Опис пневмопідвіски

Вона являє собою одну з різновидів підвіски, яка дозволяє вручну регулювати дорожній просвіт автомобіля. Така система вже давно використовується на магістральних вантажівках. Що стосується Iveco Daily 70C15, пневмопідвіска на нього не встановлюється з заводу (причому як на задній, так і на передню вісь). Це середньотоннажний вантажівка, і тут використовуються багатолистий ресори. Лише деякі версії Iveco Daily 70C15 пневмопідвіскою оснащуються з заводу (як правило, її замовляють в якості опції за окрему доплату). Якщо така відсутня – не біда, так як її можна встановити в Росії. Благо цим займається безліч майстерень.

В чому особливість такої підвіски? Ключовий момент у тому, що для регулювання кліренсу використовуються повітряні балони. Вони є головним пружним елементом у системі. Але варто відзначити, що балони не повністю замінюють функцію ресор. На них також покладається навантаження (зокрема, споряджена маса самого вантажівки). А ось при додатковому навантаженні в роботу включаються вже повітряні балони. Як влаштована?

Складається така підвіска з декількох елементів:Повітряні балони. Вони утримують вагу вантажу і самої машини, а також гасять вібрації на ходу. Є сучасною заміною класичних пружин. Інше їх назва – пневморесори. Як вони виглядають на «Івеко-Дейлі», читач може побачити в нашій статті. Завдяки особливій конструкції, повітряна подушка може змінювати свій об'єм, тим самим збільшуючи або зменшуючи кліренс машини.Компресор. Оскільки балони працюють на повітрі, його потрібно якось накачувати. Це можна зробити за допомогою компресора. Працює агрегат від мережі 12 В і розташовується в кабіні або під рамою.Ресивери. Це порожні металеві ємності, в яких тимчасово зберігається повітря під тиском. Зроблені вони для того, щоб знизити навантаження на компресор. Останній не так часто запускається, оскільки певний обсяг для підняття ресор є в ресивері. Але також відзначимо, що система не циклічна – при спусканні балонів повітря йде на вулицю, а не назад в ресивери.Проводка та з'єднувальні елементи. Це повітряні магістралі, датчики, ніпелі і електромагнітні клапани. Електроніка автоматично вмикає компресор, якщо в ресіверах впав тиск. Підкачка може здійснюватися прямо на ходу. А щоб тиск не перевищила норми, клапан з датчиком автоматично обмежує подачу зайвого повітря.Що кажуть відгуки власників?

Пневмопідвіска для «Івеко-Дейлі 70С15» – дуже корисне придбання. Серед плюсів використання такої підвіски відгуки відзначають її надійність. Система дуже проста і не ламається. Також балони значно знижують навантаження на штатні ресори. Не потрібно їх посилювати і прокатувати, коли вони просядуть від частого використання. Подушки зберігають свою форму протягом тривалого часу. Якщо встановлений комплект пневмопідвіски на «Івеко-Дейлі 70С15», не доведеться обслуговувати кріплення заводських ресор (міняти сайлентблоки і сережки).

Ще один плюс такої системи – плавна їзда. Так, до вантажівок ця характеристика рідко коли застосовується. Але з такою підвіскою більше не доведеться скакати на ямах «на порожню», як на посилених ресорах. Після розвантаження можна знизити тиск в балонах, і машина залишиться такою ж м'якою, як з заводу.

Оскільки з пневмопідвіскою можна змінювати кліренс, автомобіль не буде нахиленим в одну або іншу сторону. Це забезпечує хорошу керованість. А вночі не потрібно буде виставляти фари коректором, тому що на фірмі сильно навантажили «хвіст». Після установки пневмопідвіски на Daily 70С15 задня вісь (скільки б не вантажили в машину) буде завжди в транспортному положенні. А при необхідності її можна ще й підняти.Iveco в дорозі

Як веде себе на ходу «Івеко-Дейлі 70С15» з пневмопідвіскою? Відгуки власників кажуть, що на такому вантажівці набагато легше їхати. Навіть з шістьма тоннами на борту машину не кренить в поворотах, вона їде як влита. Але якщо стоїть завдання часто возити перевантаження, варто встановити пневмопідвіску і на перед «Івеко-Дейлі 70С15». Так максимально знизяться розгойдування.Різновиди

Для «Івеко-Дейлі» пропонується два типи підвіски:одноконтурна;двоконтурна.

Перший тип – найбільш дешевий і популярний у власників «Івеко-Дейлі». У чому його особливості? Встановлюється така система тільки на одну вісь. Таким чином, передня залишається ресорної, а задня вісь – вже пневмопідвіска. Для Daily 70С15 - це ідеальний варіант, оскільки більше половини маси припадає на зад. Тут же зосереджений і вантаж. Регулювати тиск в контурі можна з пульта керування, або підключившись до ніпеля (якщо установка проводиться без компресора).

Що стосується двоконтурної, то вона ставиться вже на дві осі. Але чи є сенс від такої пневмопідвіски на «Івеко-Дейлі 70С15»? Відгуки власників кажуть, що не завжди потрібно купувати двоконтурну систему. Для своїх цілей (а це доставка вантажу на міжобласних напрямках) «Івеко-Дейлі» вистачить і одноконтурної підвіски. До того ж ціна її рівно в 2 рази нижче.4 контуру

Існує також і чотириконтурна система. Її можна зустріти на легкових автомобілях бізнес - і преміум-класу. Ключова особливість четырехконтурной системи в тому, що кожне колесо є незалежним. Водій може регулювати кліренс на кожному колесі окремо. Але дана система вимагає наявності більшої кількості клапанів, шлангів та фітингів. Та й вартість її починається від ста тисяч рублів. На комерційному транспорті вона не застосовується, тому ми будемо розглядати тільки одно - і двоконтурні системи.Вартість і комплектація

Скільки коштує задня пневмопідвіска для Iveco Daily 70С15? Найпростіша одноконтурна система обійдеться власникові в 22 тисячі рублів. Це вартість комплекту без урахування установки. Пневмопідвіска на «Івеко-Дейлі 70С15» в умовах сервісу ставиться приблизно за 4-5 годин. Ціна послуги – близько семи тисяч рублів.

Якщо встановлюється додатково пневмопідвіска на «Івеко-Дейлі 70С15» на перед, варто доплатити ще 30 тисяч рублів. Спереду трохи інша схема ходової, а тому і конструкція злегка відрізняється. Таким чином, встановлення повітряної підвіски з одним контуром на «Івеко-Дейлі» під ключ обійдеться приблизно в 29 тисяч рублів, а з двома – вже в 60 000.

Комплект включає в себе наступні елементи:повітряні ресори;пластикові трубки;штуцера;перехідники на ніпель;фітинги пневмомагистрали;компресор;пневматичний розподільник.

В якості опції може бути встановлений манометр з датчиком тиску повітря в контурі і влагоотделитель.Характеристики

Пневмопідвіска для «Івеко-Дейлі 70С15» має наступні характеристики:матеріал повітряних балонів – резиносмесь з нейлоновим кордом;діапазон робочого тиску – від 1 до 8 атмосфер;критичний тиск – 25 атмосфер;висота підняття (максимальна) – 12 сантиметрів;підйомна сила за 10 атмосферах – 3 тонни.Монтаж

Установка повітряних балонів здійснюється в простір між внутрішньою частиною рами і ресорою. Пневморесора закріплюється на пластинах, які йдуть в комплекті. Процедура установки складається з декількох етапів:Спочатку проводиться підготовка повітряної подушки. Перед монтажем до неї потрібно закріпити кронштейн з металевою пластиною. Остання буде служити в якості точки опори.Далі відкручуються кріпильні болти кронштейна зовнішнього відбійника. Це потрібно для подальшої установки деталі в раму.Встановлюється пневмоэлемент на місце. При необхідності потрібно просвердлити кілька отворів, щоб закріпити деталь на рамі.Закручуються верхній і нижній болти. Останній кріпиться до монтажного вуха на задньому мосту.Встановлюється в раму вставка.Монтується кронштейн для гальмівних шлангів. Їх потрібно перенести в сторону, оскільки повітряні магістралі і кріпильні елементи балонів їм будуть заважати.

Перш ніж затягувати різьбові з'єднання, потрібно перевірити, не зачіпає балон рухомі елементи підвіски вантажівки. На наступному етапі проводиться підключення повітряних магістралей. А далі – система управління. Вона встановлюється у салон. Всі шланги і дроти закріплюються на пластикових стяжних хомутах. В місцях з підвищеною вологістю проводку потрібно завести в гофру. Якщо система управління не передбачена в комплекті, слід встановити ніпель підкачки.

Де закріплюється ресивер? Його можна встановити разом з компресором в кабіні або під нею. Якщо в комплекті є манометр, його протягують в салон. Його можна не підключати до проводці – він чисто механічний.Нюанси

Для установки ніпеля потрібно вибрати відповідне місце. Елемент можна розташувати в кузові. Для цього просвердлюється 10-міліметрове отвір, і в нього встановлюється ніпель. Далі простягається повітряна магістраль на подушки. Для розгалуження слід використовувати трійник (Т-подібний фітінг). Зверніть увагу, що не можна закріплювати повітряні магістралі разом з гальмівними трубками. Для них потрібно знайти окреме місце.

Перед з'єднанням трубки з фітингом потрібно вирівняти її кінець. Він повинен бути строго перпендикулярним, без рваних країв. Також на трубку надівається затискна гайка. Вона закручується до упору, після того як фітінг встав на своє місце. Якщо проводиться ремонт пневмопідвіски «Івеко-Дейлі 70С15», рекомендується зрізати частину краю шлангів при їх розбиранні. Це дозволить зберегти герметичність системи. Для кращої щільності можна використовувати білу фум-стрічку. Після складання системи всі місця з'єднання потрібно обробити пензликом з мильним розчином. Так ми визначимо, де є пробій в системі. Перевірку потрібно робити на максимально накачаних подушках (10 атмосфер).Що ми отримуємо в результаті?

Після установки пневмопідвіски ми отримуємо автомобіль, який не буде боятися перевантажень. З заводу дозволена допустиме навантаження на передню вісь «Івеко-Дейлі 70С15» складає дві з половиною тонни.

Якщо буде встановлена двоконтурна система, цю цифру можна сміливо збільшити до трьох тонн. Максимальне навантаження на задню вісь «Івеко-Дейлі» становить 5,35 тонні. З повітряної підвіскою машина буде легко витримувати і сім, як кажуть відгуки власників. Пневмопідвіска для «Івеко-Дейлі 70С15» – дійсно корисне придбання. Але не варто забувати один нюанс – покришки. Щоб вони не перевантажувались, потрібно вибирати шини згідно з індексом навантаження. Власники кажуть, що оптимальним вибором будуть покришки марки «Континенталь» і «Мішлен».Обслуговування підвіски

Потребує вона технічному обслуговуванні? Пневматична підвіска досить невибаглива. Але виробник рекомендує періодично оглядати стан подушок. Основні їхні вороги – це бруд і пісок, які осідають в місцях дотику балонів. Чим його менше, тим краще. А напередодні зими рекомендується обробляти пневморесори силіконом. Можна використовувати звичайний, у вигляді спрею.

Своїм складом він буде відштовхувати бруд і воду, тим самим продовжуючи термін повітряних подушок. Також відзначимо, що при експлуатації не можна спускати тиск в подушках нижче однієї атмосфери.Висновок

Отже, ми з'ясували, що таке пневмопідвіска і чим вона актуальна для вантажівки «Івеко-Дейлі». Як бачите, дана система дозволяє значно збільшити вантажопідйомність автомобіля не в збиток рамі і ресорам. До того ж водій може самостійно адаптувати жорсткість повітряних балонів для того чи іншого вантажу. Який тип підвіски встановлювати найкраще? Судячи з відгуків, найоптимальніший варіант – одноконтурна система. Вона швидко окупається і дає хороший результат. Якщо і допрацьовувати підвіску, то тільки таким чином. Установка повітряної підвіски на передню вісь буде зайвим капіталовкладенням, на думку багатьох автовласників.



Категория: Автотехника