Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Kawasaki KX 125 технічні дані і думка власників


Опубликованно 09.02.2018 11:52

Kawasaki KX 125 технічні дані і думка власників

Одним з найвідоміших виробників мотоциклів з Японії є компанія «Кавасакі», яка випускає широкий спектр мотопродукции. Вся техніка оснащується силовими агрегатами власної розробки і виготовлення. Одним з ключових напрямків діяльності компанії є виробництво кросових мотоциклів різної кубатури. Один з таких мотоциклів - машина моделі Kawasaki KX 125, яка випускалася з 1974 по 2008 рік. Мотоцикл широко використовувався різними командами і гонщиками для участі в різних змаганнях з кросу, де займав різні призові місця.

Ходова частина

За весь час виробництва сталева рама та елементи ходової частини мотоцикла залишалися незмінними. Це є підтвердженням величезного потенціалу, закладеного в конструкцію на стадії проектування. Для зупинки мотоцикла застосовуються дискові гальма, встановлені на обох колесах. Передній диск з діаметром робочого елемента 250 мм оснащений супортом з двома силовими поршнями. Задні гальма має трохи менший розмір (всього 10 мм) і укомплектований більш простим супортом з одним робочим поршнем.

У конструкції підвіски спереду застосована вилка перевернутого схеми, яка має пристрої для регулювання параметрів роботи в обидві сторони (на стиск і на зворотний відбій). Хід вилки досягає 300 мм, що є непоганим показником для кросової техніки. Задня підвіска оснащена єдиним амортизатором з прогресивної налаштуванням жорсткості. Хід цього елемента ще більше – до 310 мм. Завдяки широким діапазоном налаштування і великим ходах підвіска забезпечує хороший комфорт при русі по пересіченій місцевості. Робоче місце

Перед водієм встановлений невеликий щиток з інформативними приладами і сигнальними лампами. Центральне місце займає круглий спідометр, розмічений до швидкості 200 км/год. В ньому є два віконця - з лічильниками загального і щодобового пробігу.

Поруч зі спідометром розташований тахометр, який є важливим приладом для контролю над параметрами роботи мотора. Крім приладів є п'ять сигнальних ламп:Покажчиків напрямку повороту (зелена),Нейтрального положення шестерень в коробці (зелена),Дальнього світла фари (синя),Аварійного тиску масла (червона),Критичної температури охолоджуючої рідини (червона).Двигун

В якості силового агрегату використовується одноциліндровий двотактний двигун. На самих перших мотоциклах застосовувався повітряний спосіб охолодження. У ході модернізації в 1982 році мотор оснастили рідинним охолодженням. Таке рішення дозволило значно покращити динамічні і технічні характеристики Kawasaki KX 125. Трохи пізніше, в 1992 році, змінили співвідношення геометричних розмірів поршневої групи, що дало додаткову надбавку потужності і поліпшило еластичність роботи двигуна.

Ще одним способом підвищення потужності стала запатентована «Кавасакі» система управління прохідним перетином вихлопного вікна. Завдяки цьому вдалося помітно розширити робочий діапазон оборотів двотактного двигуна Kawasaki KX 125. Характеристики мотора при обсязі всього 125 "кубиків" вражаючі – потужність до 40 сил, яка досягається при оборотах близько 11 тис. в хвилину. Пік крутного моменту всього на 500 оборотів нижче і становить 26,5 Н/м. Мотор має цілком достатні показники потужності і тяги і в діапазоні низьких і середніх оборотів. Трансмісія

Мотоцикл Kawasaki KX 125 оснащується механічною коробкою передач з шістьма швидкостями вперед. На вихідному валу коробки встановлена шестірня, яка передає крутний момент на задні колеса за допомогою ланцюгової передачі.Система живлення

Для подачі палива використовується карбюраторная система, що складається з одного приладу марки «Микуни» ТМХ38Х. Важливими відмінностями карбюратора є клапан золотника з фігурним вікном і основний дифузор зі змінним перетином. Завдяки таким нововведенням конструкторам вдалося добитися відмінної реакції двигуна на будь-який рух рукоятки газу. Подача палива здійснюється з паливного бака, встановленого на рамі під обтічником. Ємність такого бака - всього 8,2 літра.

Деякий час мотоцикл оснащувався карбюратором з іншою конструкцією і вбудованою системою додаткової коригування складу паливоповітряної суміші. Однак така система виявилася ненадійною і вже до 2001 року від неї відмовилися.Думка власників

Випуск та продаж мотоцикла припинилися в Європі до кінця 2008 року, при цьому з американського ринку модель пішла трьома роками раніше. На сьогодні мотоцикл досить часто зустрічається на ринку уживаної техніки. Ціни на мотоцикли - від 62 тис. рублів за машини 1993 року до 130 тисяч за машини останніх років випуску. Окремо можна згадати про продаж мототехніки без документів, що практикується досить широко. Наприклад, Kawasaki KX 125 2002 року без документів оцінюється в суму 80 тис. рублів. Але покупка такого мотоцикла несе в собі безліч ризиків і не рекомендується.

Багато власники залишають захоплені відгуки про Kawasaki KX 125, особливо ті, які пересіли на них з машин меншою кубатури. При цьому окремих позитивних оцінок заслуговує характер мотора, який дуже динамічно набирає обертів, забезпечуючи "зле" і різке прискорення мотоцикла. За цими характеристиками Kawasaki KX 125 є справжнім кроссовым мотоциклом, для повноцінної реалізації характеристик якого потрібні гарні навички. При цьому кожен власник уживаного KX 125 повинен пам'ятати про невисокий ресурсі двигуна, що є платою за високі потужності параметри. Майже всі мотоцикли мають різні елементи зовнішнього тюнінгу у вигляді різних екранів на глушнику і рукоятках управління.


banner14

Категория: Автотехника