Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Toyo Observe GSi-5: відгуки, ціни. Огляд зимових шин Toyo Observe GSi5


Опубликованно 06.02.2018 15:14

Toyo Observe GSi-5: відгуки, ціни. Огляд зимових шин Toyo Observe GSi5

У японців своє уявлення про якість і, напевно, саме тому їх товари високо цінуються по всьому світу. Якщо звернути увагу на автомобільні покришки, то й в цій галузі спеціалісти намагаються розробити і впровадити нові технології. Взяти, приміром, шини Toyo Observe GSi-5. Відгуки фахівців говорять про те, що це унікальна модель, що володіє цілим рядом переваг. Розглянемо докладніше, чим відрізняється дана гума від інших своїх побратимів.Японський бренд

Про японському виробники «Тойо» чули багато автолюбителів у всіх куточках планети. Бренд пропонує не найдоступніші за ціною покришки, однак якість останніх цілком виправдовує високу вартість. Сам бренд з'явився в 1945 році в місті Хірано, ставши результатом злиття досить великих резинообрабатывающих фірм. З самих перших днів існування компанія займалася розробкою автомобільної гуми, камер, ременів безпеки.

Головний завод був побудований в 1953 році в місті Ітамі. Вже через кілька років після цього власники компанії почали укладати договори з американськими виробництвами для поставки обладнання і технологічної бази, пов'язаної з виробництвом шин. Бренд співпрацював з такими відомими виробниками, як «Піреллі», «Гудьер,» «Контінентал», «Йокогама».

«Безпека та екологія» - головний девіз шинного гіганта. Виробник піклується про стан зовнішнього середовища і збереження цілісності дорожнього покриття, тому прагнути використовувати натуральні і безпечні компоненти при створенні покришок. У тестах гума японського виробника зазвичай завжди займає переможні місця.

Більшу частину своєї продукції компанія реалізує в країнах Азії. Інше роз'їжджається по Європі, Америці і Канаді. Головний офіс бренду розташований в Осаці.Модельний ряд

Всі моделі шин японського бренду відрізняються високою якістю і чудовими експлуатаційними характеристиками. Виробник подбав про те, щоб кожен автовласник зміг підібрати з представленого асортименту підходящий варіант. Кожна модель розробляється спеціально створеному дослідному центрі і проходить обов'язкове тестування перед відправкою на продаж.

Серед літніх шин Toyo особливим попитом користуються лінійки Proxes і Open Country, в яких представлені шини для позашляховиків, мінівенів та легкових автомобілів. Також можна знайти варіанти для спорткарів.

Всесезонні шини в моделях Open Country A/T Plus, Open Country H/T, Extensa A/S, Celsius мають великі протекторні блоки і відмінні їздові характеристики. Виробник подбав про те, щоб на таких колесах водій відчував повну безпеку.

З усією відповідальністю розробники підійшли до створення зимової гуми. В результаті їм вдалося створити продукцію, яка не тільки відповідає всіляким стандартам якості, але і відповідає вимогам автовласників. Зимові покришки пропонуються в двох варіантах – фрикційні і шиповані. Однією з популярних моделей є Toyo Observe GSi-5. Тести показали, що дана гума заслуговує на увагу і може конкурувати з покришками світових брендів. Серед зимових моделей слід також зазначити Observe GSi5, Snowprox S942, Snowprox S953. «Горіхові шини»

Фрикційна зимова гума від «Тойо» представлена досить широким асортиментом. Однією з самих незвичайних і в теж час популярних моделей, вважається Toyo Observe GSi-5. Відгуки дана «липучка» заслужила виключно позитивні як від експертів, так і від автовласників. Вона ідеально підходить для експлуатації в суворих зимових умовах, навіть незважаючи на відсутність «сталевих зубів». І судячи за експлуатаційними показниками її цілком можна порівняти з «шиповки». Що ж допомогло розробникам досягти таких результатів?

Шини Toyo Observe GSi-5 мають унікальний склад гумової суміші, продуманий дизайн рисунка протектора і створені за унікальним японським технологіям. Крім цього, покришка тестувалася в реальних зимових умовах в Канаді. Тобто, говорити про те, що японці не можуть знати, якими саме властивостями повинна володіти гума для зимової експлуатації, не варто.

Дана модель орієнтована на власників легкових транспортних засобів і позашляховиків. Вперше вона була представлена публіці в 2012 році. За весь час виробництва «липучка» встигла завоювати довіру і повагу автолюбителів. Розглянемо детальніше її сильні і слабкі сторони.Склад гумової суміші

Компаунд – це перше, що може здивувати споживача. Чому ж зміг здивувати шинний виробник Toyo Tires? Observe GSi-5 не даремно називають «горіховою шиною», адже в складі гумової суміші для її виробництва використовується горіхова шкаралупа. Не варто цьому дивуватися! Шкаралупа волоських горіхів є дуже твердою і міцною. Цей факт взяли до уваги розробники японських покришок і вирішили використовувати цей компонент у виробництві автомобільної гуми. Інноваційної технології присвоїли назву Microbit.

Шкаралупу роздрібнили до найдрібнішого розміру і додали в гумову суміш. Завдяки цьому вдалося отримати шорстку поверхню протектора, що значно поліпшило зчіпні властивості. В результаті Toyo Observe GSi-5 (ObGS-5) змогла «чіплятися» за лід не гірше ніж шиповані покришки. Але, на відміну від останніх, «горіховий протектор» не завдає шкоди асфальту.Ще одна особливість

Виробник вирішив не зупинятися на впровадженні інноваційних технологій і вирішив додати до горіховій шкаралупі ще і вугільний порошок. Такий експеримент був досить успішним.

Бамбукові пористі включення ефективно поглинають вологу, яка утворюється при тиску покришки на лід у плямі контакту. Абсорбент поглинає плівку води, що сприяє поліпшенню контакту гуми з дорожнім полотном.

Також розробники вирішили збільшити кількість діоксиду кремнію у складі гумової суміші. Це дозволило надати шині м'якості, яка зберігається навіть при дуже низьких температурах навколишнього середовища.Конструкція покришки

Малюнок протектора був розроблений так, щоб покришки зберігали курсову стійкість на будь-якій дорозі і за будь-якої швидкості. Чи вдалося цього добитися? Відгуки про Toyo Observe GSi-5, які залишають водії, свідчать про те, що дана модель добре почуває себе на снігу.

Великі блоки протектора і пилкоподібними краями покращують взаємодію покришки з дорогою. Прямолінійність руху забезпечує безперервне центральне ребро, на якому є зустрічно направлені ламелі.

Плечові шашки отримали додаткові ламелі, які виступають за зону плями контакту. Це допомагає «липучках» виїжджати із заметів, без проблем долати засніжені ділянки дорожнього полотна і виїжджати з колії.Переваги

При створенні даної моделі зимових шин Toyo фахівці постаралися максимально продумати кожну деталь конструкції. В результаті вийшла досить гідна фрикційна шина, яка здобула популярність серед автолюбителів на всіх континентах.

До переваг «горіхових шин» можна віднести:наявність у складі екологічно чистих компонентів, які змогли значно поліпшити зчеплення з дорожнім покриттям;унікальний дизайн, що дозволяє покришкам швидко самоочищатися від налиплого снігу;відмінну керованість на укоченому і пухкому снігу;низький рівень шумності;хорошу курсову стійкість при будь-яких погодних умовах і «сюрпризи» зими.Про недоліки

Як би не розхвалювали розробники унікальність шин Toyo Observe GSi-5, все ж дана модель має і деякі недоліки. Основний «мінус» фрикційної гуми полягає в низькому коефіцієнті зчеплення з заледенілою дорогою. Навіть горіхова шкаралупа особливо не рятує ситуацію. Саме таку думку мають багато водіїв. Хоча якщо сильно не газувати», то покришки будуть вести себе дуже слухняно. Тести Toyo Observe GSi-5 показали, що основні слабкі місця гуми проявляються при гальмуванні на мокрому асфальті і на льоду.

М'якість боковин – ще один недолік, який, в принципі, присутній у будь-якої зимової гуми. Тому рекомендується уникати механічних пошкоджень і не «влітати» у великі ями.Що кажуть автовласники?

Більшість автолюбителів, які зважилися на покупку «горіхових покришок» від японського бренду «Тойо» залишилися задоволеними своїм вибором. Деякі водії навіть перейшли на зимові «липучки» після «всесезонки», яка далеко не завжди підходить для експлуатації в зимовий період.

Такі неприємні моменти, як поява «гриж» та інших дефектів, що виникають украй рідко і лише при сильному фізичному впливі.

Відгуки про Toyo Observe GSi-5 говорять про гарний опір акваплануванню в період відлиги.

Вартість японської «липучки» стартує від 2700 рублів за колесо в мінімальному розмірі (175/70 R14). Найдорожче обійдеться гума в розмірі 275/40 R22 (посилена). Середня ціна комплекту – 65500 рублів.



Категория: Автотехника