Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Заміна ременя ГРМ "Рено-Меган 2" (Renault Megane II)


Опубликованно 30.01.2018 01:16

Заміна ременя ГРМ

Megane другого покоління випускався з різними двигунами з об'ємом від півтора до двох літрів. Загальною рисою всіх силових агрегатів є привід розподільних валів за допомогою ременя. Автомобілі були досить популярні в Росії і зараз досить широко представлені на вторинному ринку. Після покупки машини багато власники стикаються з питанням – як і коли замінити ремінною привід на їх "Меганах 2".Загальні дані

Завод рекомендує проводити заміну ременя для приводу розподільних валів кожні 115 тис. км. Конструкція двигуна така, що при обриві ременя клапана зустрічаються з поршнями, тому заміну ременя краще робити заздалегідь, на 65-70 тис. км. Під час експлуатації машини рекомендується проводити контроль ременя через приблизно двадцять тис. км. Такі прості рекомендації допоможуть уникнути тривалого і витратного ремонту двигуна.

Основною складністю при заміні ременя стає відсутність позначок на деталі, за якими можна встановити правильне положення елементів газорозподільного механізму. Основні типи двигунів на "Меганах 2", що зустрічаються на російському ринку:бензинові 1400 кубиків (98 сил), 1600 (113 і 116 сил) та 2000 (150 сил);дизельний 1500 (86 сил).Спеціальний інструмент

Для виставлення коректних фаз газорозподілу знадобиться фіксуючий болт для колінчастого валу і шаблон для блокування обертання розподільних валів. Оригінальні деталі мають номери Mot.1054 і 1496 (для моторів 1600 і 1400).

Багато власників машин роблять такі пристосування самостійно, використовуючи схематичні креслення пристосувань.

Матеріали для заміни

Деталі для заміни ременя ГРМ на "Рено-Меган 2" з 1,6-літровим мотором:Ремкомплект ремені (ремінь, два натяжних ролика і болт служить для кріплення основного шківа).Шестигранний болт шківа (приблизно з 2016 року не поставляється в ремкомплекте ГРМ).Заглушки на розподільні вали.Помпа охолоджуючої рідини.Герметик для установки.

Аналогічний набір знадобиться і для обслуговування будь-якого іншого двигуна на "Мегане 2".

Інструменти

Для робіт по заміні ременя ГРМ на "Рено-Мегане 2" потрібні:Стандартний набір гайкових ключів.Додаткові головки на 16 і 18 мм.Шестигранник з розміром 5 мм.Ключ під «зірочку» 5 мм.Фіксатори (оригінальні або саморобні).Викрутка з плоским жалом.Гідравлічний домкрат.Підкатний домкрат.Послідовність виконання робіт

Нижче описана процедура заміни ременя ГРМ на Renault Megane з двигуном 1,6 з 16 клапанами (найпоширеніший варіант):Встановити автомобіль на підйомник або на яму.Підняти на домкраті автомобіль і демонтувати переднє колесо (праворуч) і захисний пластиковий локер в арці.Зняти захисний екран двигуна і трохи підняти його домкратом. Між картером і головкою домкрата прокласти дерев'яну вставку, оскільки без неї можна легко пошкодити піддон. Для підйому можна використовувати стандартний механічний або гідравлічний домкрат.

Зняти верхню пластикову кришку з мотора.Відкрутити болти для фіксації опори двигуна до голівці. Всього там знаходиться п'ять болтів. Боти мають різну діну, краще позначити їх взаємне розташування.Зняти три болти, якими фіксується опора до лонжерону кузова.Забрати подушку. При цьому її потрібно акуратно вийняти через зазор між трубкою кондиціонера і кузовом.Зняти верхню частину металевого кожуха ременя. Він зафіксований двома гайками і трьома болтами. Доступ до однієї гайці можливий тільки через монтажний отвір у колісній арці. Під знятою кришкою можна буде побачити ремінь, дві шестерні і педаль.

Зняти сталеву підсилювальну пластину між підрамником і кузовом.Прибрати поліклинові ремінь агрегатів.Провернути вал за гайку шківа в напрямку за годинниковою стрілкою, виставляючи мітки на шестернях обертання розподільних валів. Домогтися напрямки міток вгору, при цьому права мітка повинна трохи не дійти до паза в корпусі головки.Зафіксувати колінчастий вал спеціальним болтом, вкрутивши його в отвір в картері двигуна. Воно розташоване поруч з маховиком (нижче отвори під щуп) і закритий різьбовою заглушкою. Після вкручування гвинта до упору потрібно провертати вал за годинниковою стрілкою до досягнення контакту зі стрижнем фіксатора. При цьому поршень в першому циліндрі буде в максимальному верхньому положенні. Положення можна перевірити через отвір в головці, що служить для свічки запалювання.

Зняти трубопровід подачі повітря і вузол дросельної заслінки.Вийняти викруткою пластикові заглушки розподільних валів.Вставити в пази розподільних валів шаблон-фіксатор. Пази повинні бути на одній прямій і знаходитися нижче осі валів. Фіксатор з товщиною до 5 мм має увійти без зусиль.

Відкрутити болт і зняти шків. Болт відкручують або стартером або включивши передачу і затиснувши гальма.Розблокувати нижню частину металевого кожуха ременя, закріплену чотирма болтами.Відкрутити болт утримання натяжного ролика.Вийняти ремінь.Злити рідину і прибрати помпу, встановлену на восьми болтах. Для зливу антифризу зазвичай використовують шланг від розширювального бачка.Зняти обвідний ролик.Нанести на прокладку і привалочные поверхні помпи і блоку герметик. Встановити помпу і затягнути болти по колу.Встановити натяжна ролик і одягнути ремінь на шестерні розподільних валів. При установці враховувати напрям обертання механізму. Тимчасово зафіксувати його пластиковими стяжками.Натягнути ремінь на інші шестерні і поставити обвідний ролик. Під ролик не забути поставити шайбу, що залишилася від старого.Провернути ексцентрик в центрі натяжного ролика внутрішнім шестигранним ключем до суміщення покажчика ексцентрика з міткою на корпусі. Напрямок обертання вказано на ексцентрики.Затягнути до упору болт для кріплення ролика. Поставити нижню половину кожуха і шків. Зняти стяжки і фіксатори. Провернути вал двигуна на 4-8 обертів і перевірити збіг міток і пазів під шаблон.Залити свіжу рідину.Встановити всі зняті деталі назад.Альтернативний метод

Іншим способом додаткової перевірки коректності установки фаз є нанесення міток на старий ремінь і шестерні приводу. Мітки наносяться на всі точки контакту ременя і шестерень.

Потім мітки переносяться на новий ремінь, і він встановлюється на шестерні відповідно з позначками на них. Після цього двигун прокручується вручну кілька разів для ще однієї ступені контролю.

Особливості заміни на інших моторах

Процедура заміни ременя ГРМ на "Рено-Мегане 2" з 1,4-літровим 16-клапанним мотором абсолютно ідентична описаною вище процедурою на 1,6-літровому побратимі.

А як справи з дизелем? Заміна ременя ГРМ на "Рено-Мегане 2" з дизелем не має яких-небудь серйозних відмінностей від бензинових варіантів. Але є деякі відмінності:Кожух ременя виготовлений з пластика і кріпиться на засувках і штифті, який з'єднує половини кожуха. Цей штифт можна викрутити тільки через отвір в лонжероне. Для цього доведеться поварьировать положення двигуна, поки штифт не постане навпроти отвору.Перед зняттям кожуха необхідно зняти датчик, що визначає положення розподільного валу.Фіксація розподільного валу здійснюється штифтом діаметром 8 мм, який вставляється в отвір у шестірні і в отвір в головці. Колінчастий вал при цьому зафіксовано стопором (оригінальний номер Mot1489). Стопори бензинових і дизельного мотора мають різну довжину!Оскільки ремінь призводить і насос подачі палива, то його шестерню виставляють міткою в напрямку головки єдиного болта на картері двигуна.Ціна заміни

При виконанні робіт своїми руками вартість заміни ременя ГРМ на "Рено-Мегане 2" буде складатися тільки з ціни запчастин. Так, вартість запчастин на дизельний автомобіль складе:Комплект ременя 7701477028 – 3200 рублів.Болт 8200367922 – 400 рублів.Помпа 7701473327 – 4700 рублів. Або аналог від фірми SKF артикул VKPC86418 вартістю 2300 руб.Нова охолоджуюча рідина 7711428132 GLACEOL RX (Тип D) – близько 2,5 тис. рублів.

Підсумкова ціна заміни ременя ГРМ на "Рено-Мегане 2" не перевищить 11 тис. рублів, що значно дешевше капітального ремонту двигуна або покупки нового контрактного двигуна.



Категория: Автотехника