Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

"Мітсубісі 3000 GT": технічні характеристики і відгуки


Опубликованно 20.01.2018 01:42

Багато хто в Росії асоціюють марку «Мітсубісі» з «Лансер». Ці машини часто зустрічаються на вулицях наших міст. Японський виробник випускав не тільки бюджетні седани, але без перебільшення справжні спорткари. Поряд з «Эклипсом», легендою 90-х, можна назвати і «Мітсубісі 3000 GT».

Вперше ця «гармата» з'явилася в 90-му році. Серійний випуск машини тривав десять років. Але навіть зараз можна зустріти оголошення про продаж даного авто. Що собою являє «Мітсубісі 3000 GT»? Фото, технічні характеристики та огляд автомобіля – далі в нашій статті.

Що примітно, даний автомобіль продавався під різними назвами. Так, в Північній Америці ця машина називалася «Додж Стелс». А на внутрішньому ринку Японії машина отримала назву GTO. Дизайн

Зовнішність цього спортивного купе досі чіпляє погляди перехожих. Машина має стильні форми – довге крило, короткий спойлер і обважування створюють враження швидкого і спортивного авто.

Характерна особливість «Мітсубісі 3000 GT» перших років випуску – це «сліпі» фари. Цю фішку перехопили багато світові виробники 90-х, в тому числі і «Мазда». З 94-го року машина проводилася вже з іншою оптикою. Зовні цей автомобіль нагадував «Тойоту Супру».

Варто відзначити, що переднє антикрило змінювало свою геометрію в залежності від швидкості руху авто. Це було зроблено з метою збільшити притискну силу автомобіля.

Є проблеми по кузову у цього авто? Відгуки власників відзначають, що якість фарбування в «Мітсубісі» на високому рівні, і якщо машина не бувала в ДТП, гнити раніше часу вона не почне.

Однак у разі аварії, знайти нові обважування або ту ж двері буде вкрай проблематично. Машина досить рідкісна: запчастини доводиться купувати під замовлення. І це стосується не тільки кузова. Салон

Дизайн інтер'єру виконаний вельми скромно. Виняток становлять лише «будильники» на центральній консолі, які по-спортивному розгорнуті в бік водія. В іншому, машина має звичайний четырехспицевый кермо і стрелочную панель приладів.

Що примітно, на японських версіях спідометр розкреслений до 180 кілометрів на годину (хоча характеристики цієї машини були куди більш серйозними). Ще одна особливість – кутасті сидіння з яскраво вираженою підтримкою в районі попереку і плечей.

Крісла досить зручні – відзначають відгуки. Але ззаду місця відверто не вистачає. Якого зросту б не був пасажир, він обов'язково упреться колінами об спинку переднього крісла.

Власники «Мітсубісі 3000 GT» VR4 рідко відкривають багажник, так як його обсяг всього 160 літрів. Але ця машина спочатку створювалася для того, щоб возити картоплю або продукти з магазину. Хоча деякі навіть примудряються встановити сюди потужний сабвуфер.

З перших хвилин в цій машині хочеться натиснути на газ і вирушити вперед під динамічну музику. Але наскільки добре їде це купе і які має «Мітсубісі 3000 GT» технічні характеристики? Це ми розглянемо нижче. «Мітсубісі» першого покоління

Автомобілі, що проводилися до 94-го року, укомплектовувалися кількома силовими агрегатами: Базовим був двенадцатиклапанный бензиновий двигун з V-подібним розташуванням циліндрів. Цей двигун розвивав 119 кінських сил потужності і 250 Нм крутного моменту. Проміжною в лінійці став 24-клапанний агрегат з системою DOHC. Цей двигун розвивав вже 223 кінські сили потужності і 272 Нм крутного. Топовим був турбований бензиновий мотор на 280 кінських сил. Цей агрегат був побудований на базі попереднього. Поряд з потужністю зріс і крутний момент до 427 Нм.

Але і це ще не все. Існувала окрема версія VR4. Вона оснащувалася шестициліндровим мотором з двома турбінами. Так, сумарна потужність авто становила цілих 300 кінських сил. Для тих часів це був феноменальний показник. Друге покоління

Воно проводилося в період з 94 по 96 рік. Дане покоління оснащувалося наступними силовими агрегатами: Шестициліндровим мотором на 162 кінські сили. Цей мотор є базовим для «Мітсубісі 3000 GT II». Він розвиває 250 Нм крутного моменту при чотирьох тисячах обертів. Шестициліндровим 24-клапанним мотором на 225 кінських сил. По суті, це той же агрегат DOHC, проте злегка доопрацьований. Крутний момент зріс до 277 Нм. Турбованим мотором на 280 кінських сил. Цей мотор не зазнавав змін і видає ті самі технічні характеристики.

В якості трансмісії передбачалася тільки АКПП. «Мітсубісі 3000 GT» версії VR4 укомплектовывался спортивної механічною коробкою на шість швидкостей від «Гетарг». Третє покоління

«Мітсубісі 3000» третього покоління випускався в період з 97 по 2001 рік. Автомобіль практично не змінювався, причому як зовні, так і технічно. Всі три мотори «перекочували» без яких-небудь змін. Виняток склала спортивна версія VR4. Вона стала оснащуватися ще більш потужним мотором на 324 кінських сили. Крутний момент даного агрегату становив 427 Нм. Динаміка і витрати

Навіть з базовим мотором у «Мітсубісі 3000 GT» характеристики динаміки були непоганими – кажуть відгуки. Розгін до сотні у 162-сильної версії займав всього 8,8 секунд. Версія 286 сил розганяється за 5,6 секунд. А максимальна швидкість цього авто складає 250 кілометрів на годину.

Найбільш динамічною стала остання версія VR4. Вона виїжджала з п'яти секунд, що навіть зараз є непоганим показником. А максимальна швидкість складала все ті ж 250 кілометрів на годину.

Тепер про витрату палива. «Мітсубісі 3000 GT» не є економічною машиною навіть з самим «овочевим» двигуном. Так, на 100 кілометрів шляху в змішаному циклі машина споживає 12,2 літра бензину. Модифікація VR4 витрачає ще більше – 15 літрів на сотню. Проблеми

На всіх без винятку моделях купе «3000 GT» власники відзначають занадто малий моторний відсік. Зважаючи на це складно підібратися до свічок та іншим механізмам. До речі, свічки на моторах «Мітсубісі» змінюються кожні 40 тисяч кілометрів. І щоб до них дістатися, треба зняти впускний колектор (мотори в купе розташовані поперечно щодо кузова). Ціна

Незважаючи на вік, вартість цієї машини досить висока. Так, найдешевші модифікації можна знайти за ціною не менше 390 тисяч рублів. А спортивний VR4 обійдеться в 800 тисяч і більше.

Але що радує, так це хороший технічний стан автомобілів. В основному ці машини перебувають за Уралом і на Далекому Сході. В західній частині Росії знайти подібний екземпляр дуже важко. Висновок

Отже, ми з'ясували, що собою являє японське купе «Мітсубісі 3000 GT». Як можна охарактеризувати це авто? «Мітсубісі 3000 GT» - швидкий, яскравий і ненажерливий автомобіль, який дарує емоції при водінні, але поряд з цим доставляє проблеми при обслуговуванні.

Знайти будь-які запчастини на цю модель дуже важко. Доводиться замовляти їх із США і чекати не менше тижня. А вартість на розхідники часом космічна. Розглядати цю машину на повсякденному житті не варто. А ось як «іграшки» для хвастощів вона годиться більш ніж. Незважаючи на свій вік, цей малюк ще може дати фору сучасним «БМВ» і «Тойотам».



Категория: Автотехника