Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Renault Symbioz: безпілотний концепт-кар c віртуальною реальністю


Опубликованно 11.01.2018 03:00

Renault Symbioz: безпілотний концепт-кар c віртуальною реальністю

Renault представила Symbioz Demo Car – прототип для дорожніх тестів, побудований на основі концепту Symbioz.

Футуристичний шоу-кар, представлений на Франкфуртському автосалоні у вересні поточного року, демонстрував бачення компанією автомобіля 2030 року. Symbioz Demo Car дозволить відчути «досвід водіння 2023 року». Автори бачать своє творіння органічною частиною «цифровий життя» водія і пасажирів.

Тестовий прототип демонструє практичну сторону технологій і систем, представлених першим Symbioz. Зовні він більше схожий на серійну версію. Прототип оснащений нормальної оптикою, кілька перекроєна передня і задня частини, стійки, дах та вікна. У салоні - нормальне рульове колесо і приладова панель.

Довжина концепт-кара - 4920 мм, ширина - 1920 мм, висота - 1440 мм. Розмір колісної бази - 3070 мм Тестовий автомобіль оснащений автопілотом четвертого рівня, який дозволить водію «передати» управління і зайнятися і просто насолоджуватися поїздкою і спілкуванням з пасажирами, або насолоджуватися віртуальною реальністю за допомогою VR-шолома.

Концепт став демонстрацією нових технологій, які адаптують налаштування машини під кожної конкретної людини. пасажир Symbioz отримують доступ до персональних облікових записів в соціальних мережах, розваг і послуг, персональні налаштування крісел і комфортний температурний режим (зональне кондиціонер). Інтегрований в систему «розумного будинку» Symbioz обмінюється з ним енергією і може виступати резервним джерелом у надзвичайних ситуаціях. Під час руху водій може бачити все, що відбувається в будинку на екрані дисплея, дистанційно налаштовувати опалення і роботу побутових приладів. За п'ятнадцять хвилин до виїзду все інформація про маршрут буде виводитися на планшет або екран телевізора, а за п'ять хвилин до виїзду водій зможе переглянути інформацію про рівень заряду батареї, погодних умовах, трафік і запас ходу. Передбачено три режими руху: стандартний, спортивний і автономний. В автономному режимі приладова панель, рульове колесо безпілотника зсувається на 12 мм назад, а крісла встановлюються в положення «нульовий градації», збільшуючи тим самим простір салону.

В основі Symbioz лежить оригінальна платформа для електрокарів. На задній осі встановлені два електромотори-по одному на колесо. Сумарна номінальна віддача - 490 к.с. і 550 Нм, пікова сягає 680 к.с. і 660 Нм. З місця до 100 км/год електрокар прискорюється за 6.0 с. Інформацію про запасі ходу, виробник не надав.

Харчуються мотори від тягової батареї ємністю 72 кВт•год. При необхідності її можна замінити акумулятором ємністю 100 кВт•год. Під час тестів автомобіль будуть заряджатися від швидкісний зарядної станції потужністю 150 кВт. Час зарядки до 80% - не менше 30 хвилин.

Збереже серійна версія всі елементи прототипу чи ні, в компанії не говорять, але всі досліджувані системи будуть поступово використовуватися в нових моделях бренду. Так з 2019 року серійники отримають автопілот другого рівнів, а у 2022 році компанія планує вивести на дороги автомобілі з четвертим рівнем автономності. Крім того, до того ж 2022 році з'являться вісім нових електрокарів Renault.


banner14

Категория: Автоновости