Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

ГАЗ-3115: історія створення


Опубликованно 11.01.2018 02:18

ГАЗ-3115: історія створення

На початку 2000-х на Горьківському автозаводі велися активні роботи над створенням перспективних легкових моделей, здатних зайняти місце на конвеєрі і підтримати конкурентоспроможність заводу. Додатковим стимулом до розробки стало банкрутство заводу «Москвич», що дозволяло "ГАЗ" розширити ринок збуту своєї продукції. У рамках цього проекту з'явилася машина моделі ГАЗ-3115 «Волга».Загальні дані

Особливістю нової моделі стало її відповідність класу легкових автомобілів Д, тобто на сходинку нижче звичайної горьківської «Волги». Зовні машина являла собою чотиридверний седан з колісною базою близько 2700 мм. При цьому довжина автомобіля не перевищувала 4500 мм, а висота - 1450 мм Всі дані за розмірами мають приблизні значення, оскільки офіційно ніде не публікувалися.

При розробці зовнішнього вигляду дизайнери копіювали багато рішення, впроваджені на автомобілі європейського виробництва. Одне з нечисленних фото ГАЗ-3115 представлено нижче.

Тестували автомобіль, журналісти низки видань відзначали більш просторий, ніж у більш великої машини 3110, салон. У передній частині розташовувалася приладова панель оригінальної конструкції. Частина елементів оформлення панелі була запозичена у автомобілів зарубіжного виробництва. Центральне місце на комбінації приладів займав великий спідометр, з боків від якого перебували тахометр і покажчики тиску масла, температури двигуна і запасу палива в баку.

По центру розташовувалася аудіосистема і блок поворотних перемикачів управління мікрокліматом в салоні. В панелі були передбачені місця для установки фронтальної подушки безпеки пасажира. Кермо також мав можливість установки такого пристрою. Двигун

В якості основного силового агрегату передбачався чотирициліндровий рядний двигун з індексом 4062 виробництва Заволзького заводу. Цей мотор вже кілька років ставилося на різну продукцію ГАЗ і був добре освоєний у виробництві. В залежності від налаштування блоку управління мотор міг розвивати від 130 до 145 сил, чого було більше, ніж достатньо для забезпечення необхідних технічних характеристик ГАЗ-3115. З двигуном стикувалася п'ятиступінчаста коробка передач з ручним перемиканням. Для приводу задніх коліс застосовувався карданний вал з проміжним підвісом, який знижував вібрації при роботі.

Оскільки в перспективі передбачалося встановлення більш потужних двигунів з рядною і V-подібною компонуванням, то моторний відсік спочатку створювався під розміщення таких агрегатів. Крім бензинових двигунів, передбачався економічніший дизельний варіант. Ні один прототип з такими моторами побудований не був.Ходова частина

Основною відмінністю Газу-3115 стала конструкція підвісок, яка кардинально відрізнялася від традиційної «волговской» схеми. У конструкції передньої підвіски були два роздільних важеля, які кріпилися на знімному підрамнику. Така конструкція дозволяла розширити відстань між силовими лонжеронами кузова, що було необхідно для розміщення перспективного мотора V6.

Елементи задньої підвіски також розташовувалися на підрамнику і мали багатоважеля схему зі стабілізатором стійкості і пружинами в якості пружних елементів. Розташований по центру редуктор з'єднувався з маточинами за допомогою півосей з шарнірними закінченнями. На всіх колесах встановлювалися дискові гальма, що добре видно зі збережених фото Газу-3115. У гідравлічному приводі була присутня антиблокувальна система, значно повышавшая безпеку руху автомобіля. З-за зміни схеми підвіски вдалося поліпшити компонування багажника, перенісши запасне колесо в нішу на підлозі.

Виробництво

Всього було зібрано кілька досвідчених машин, які проходили цикл інтенсивних випробувань. Незважаючи на позитивні результати тестів, машина в серію не потрапила, оскільки для її освоєння потрібні значні грошові кошти (орієнтовно до 1 млрд доларів), які завод знайти не зміг. Подальші роботи були згорнуті, а доля досвідчених машин ГАЗ-3115 невідома. За деякими даними, їх утилізували.

Завод продовжив подальший розвиток машин покоління 3110 і почав підготовку до випуску ліцензійної автомобіля «Крайслер Себринг», який потрапив на конвеєр під позначенням «Волга Сайбер».



Категория: Автотехника