Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Двигун 21127: будову і технічні характеристики


Опубликованно 09.01.2018 04:26

Двигун 21127: будову і технічні характеристики

«АвтоВАЗ» час від часу радує своїми нововведеннями. Довгий час великою популярністю користувалася серія ВАЗ від копійчаних «Лад» до стильної «сімки». Пізніше з'явилася лінійка Lada Samara, представлена ВАЗ-2108, ВАЗ-2109 і ВАЗ-21099. Доповнив їх модельний ряд автомобілів 10-го сімейства. Тепер ми задовольняємося «Калинами», «Грантами», «Пріорами» і «Вестами». Деякі з цих моделей стали оснащуватися новою силовою установкою – двигуном 21127.

Що ж спонукало на такий крок? І чим тепер новий мотор зможе здивувати вітчизняних автолюбителів?! Спробуємо відповісти на ці та інші питання.Одне з відмінностей

Новий двигун ґрунтується на попередній версії ДВЗ – ВАЗ-21126. Якихось кардинальних змін компанія-проводити не планувала, тим не менш серйозні відмінності.

Головна особливість полягає в застосуванні сучасної впускний системи з заслінками, завдяки якій повітря в циліндри надходить трохи інакше. Коли двигун розвиває високі обороти, він проходить по довгому шляху. При неодружених або низьких обертах повітря спочатку надходить у резонансну камеру. В результаті паливо згорає повністю, що призводить до поліпшення характеристик двигуна ВАЗ-21127.

Тепер під капотом авто поміщається вже 106 «конячок», хоча обсяг мотора залишився таким же – 1,6 літра. Причому це стосується не тільки високих, але і низьких оборотів. І тут можна подумати, що зі збільшенням потужності збільшився і витрата палива. Насправді економічність залишилася колишньою. Це ті ж 6,7 літрів на кожну сотню кілометрів. Друга особливість

Інша особливість – це заміна ДМРВ (датчик масової витрати повітря) на користь інших пристроїв – ДАД і ДТВ. Завдяки злагодженій роботі дуету сенсорів абсолютного тиску і температури повітря, плаваючі обороти в холостому режимі роботи двигуна не страшні.

В іншому це все той же силовий агрегат інжекторного типу з 16 клапанами (по чотири штуки на кожен циліндр). Що стосується основи, то блок не зазнав жодних змін ще з ВАЗ-21083. Привід газорозподільного механізму двигуна «Лади» 21127 конструктори оснастили автоматичним натягувачем.Переваги

Чому так гарний новий двигун? Тут варто виділити декілька переваг:Все навісне обладнання розташовується оптимальним чином, що істотно скорочує трудозатрати з обслуговування та ремонту автомобіля.За рахунок особливої конструкції впускного колектора силовий агрегат працює в стабільному режимі, а холості оберти не «плавають».Істотно збільшена не тільки потужність, крутний момент тепер теж більше – 148 Нм замість 145 Нм.

Лінійка моторів 21127 була розширена виробником. Але, мабуть, неоціненним перевагою є оснащення двигуна новинкою у вигляді ресивера з інерційним наддувом.Недоліки

Незважаючи на поліпшені характеристики двигуна 21127, слабкі сторони теж присутні. І головний мінус – це вразливість клапанів. У разі обриву ГРМ вони легко можуть бути погнуті поршнями. Інший не менш виражений недолік полягає у високій вартості ремонту двигуна. Причому неважливо, де і хто цим буде займатися: професійні майстри СТО або ж самі власники транспортних засобів.

Головним чином дорожнеча зумовлена тим фактом, що ремінь ГРМ, автоматичний натягувач і ролик в комплекті коштують дуже недешево. Пов'язано це з тим, що вони виготовляються закордонним виробником Gates. Те ж саме стосується і деталей ШПГ, які виробляються теж іноземній, але вже іншою фірмою - Federal Mogul.Основний список несправностей

Як запевняє вітчизняний виробник, ресурс силового агрегату становить 200 тисяч кілометрів із збереженням експлуатаційних властивостей. Проте навіть такий досконалий пристрій двигуна 21127 не виключає появу різних несправностей. Часто може спостерігатися тертя, втім, це характерно для більшості сучасних силових агрегатів. В основному це вказує на форсунки, що засмітилися. Їх промивка дає потрібний результат.

Можуть статися і проблеми з електронікою. Найчастіше при цьому найбільше страждають:котушка запалювання;стартер;електронний блок управління;регулятор тиску палива або холостого ходу.

Іноді з підкапотного простору можна почути дзвін. Не варто відкладати огляд автомобіля на невизначений строк, краще відразу ж визначити джерело стороннього шуму. Цілком ймовірно, що звуки видають гидрокомпенсаторы, і тоді турбуватися не про що.

Варто панікувати, якщо причина стукотів не в цих деталях. З більшою часткою ймовірності це може вказувати на знос шатунно-поршневої групи.Серйозні поломки

За запевненням виробника Gates, термін служби ременя ГРМ становить 120 тисяч кілометрів. Проте в ході експлуатації двигуна 21127 це не завжди підтверджується. У більшості випадків винуватцем стає обвідний ролик, з-за якого ремінь рветься. А це вже призводить до більш серйозних наслідків: клапана гнуться. Загрози капітельного ремонту можна уникнути, замінивши штатні поршні на безвтыковые аналоги.

На жаль, якість термостатів вітчизняного виробництва з плином часу залишається незмінним. Тому їх поломка раніше є найбільш частою причиною перегріву автомобіля. Слід зазначити, що морози такий двигун теж погано переносить. У зв'язку з чим деяким передбачливим водіям доводиться під час зимової експлуатації автомобіля прикривати картонкою радіатор.

Заявлений ресурс в 200 тис. км виправдовує себе лише у разі своєчасного проходження ТО і заміни витратних матеріалів.

Також не варто ігнорувати перші ознаки будь-яких несправностей двигуна ВАЗ-21127. В іншому випадку доведеться готуватися до капітальних вкладень. Іноді легше просто купити нову машину.Технічне обслуговування

Якщо вчасно проводити технічне обслуговування автомобіля, шанси на те, що ви уникнете капітального ремонту двигуна, високі. Краще перестрахуватися і уникнути високих витрат не тільки фінансових, але і тимчасових. Нервів теж буде витрачено чимало.

Тому необхідно дотримуватися наступного регламенту:Ремінь ГРМ може прослужити і 180, і всі 200 тисяч кілометрів, але оглядати його необхідно набагато частіше.Кисневий датчик відрізняється трохи меншим ресурсом – не більше 100 тисяч км.Вся система охолодження, як і сама рідина, справно прослужить протягом 40 тисяч кілометрів пробігу.Свічки запалювання рекомендується міняти кожні 20 тисяч кілометрів.Масляний фільтр разом зі змазкою необхідно міняти ще частіше – не рідше ніж через кожні 10000 кілометрів пробігу.

Щоб виконати всі перераховані процедури, необов'язково звертатися до майстрів СТО. Щодо двигуна ВАЗ-21127 (106 к. с.) всі ці роботи можна виконати самостійно у своєму гаражі, що дозволить зберегти сімейний бюджет.

Що стосується палива, то виробник в особі «Автовазу» рекомендує заливати в бак бензин не нижче марки АІ-95. І тоді двигун буде працювати впевнено, справно і довго.Корисні рекомендації

Оскільки в системі охолодження слабка ланка – це термостат, то необхідно ретельно стежити за температурою антифризу, яка не повинна перевищувати +95...+98 °C. Інакше не уникнути передчасного зносу деталей.

В ході робіт по самостійній заміні масляного фільтра потрібно звертати увагу на ущільнення клапанної кришки. Наявність патьоків вказує на незадовільний технічний стан прокладки. З-за цього нерідко мотори перегріваються.

Деякі автолюбителі воліють збільшувати потужність своїх транспортних засобів шляхом проведення чіп-тюнінгу. Правда в результаті прошивки блоку управління особливого приросту потужності не очікується – всього лише п'ять кінських сил.

Істотну користь двигуну 21127 може принести установка розподільних валів Стольникова 8,9 з фазою 280. В результаті машина до сотні кілометрів на годину розженеться вже за менший час – 9 секунд. Любителі швидкості будуть задоволені.Ціна питання

Новий силовий агрегат 21127 буде коштувати в районі ста тисяч рублів або трохи більше. Новинка вже запропонована багатьма інтернет-магазинами. Але якщо є можливість відвідати пункти авторазбора, то можна трохи заощадити. Звичайно, це буде вже колишній у вживанні двигун з певним пробігом. Тим не менш може попастися мотор, який ще в працездатному стані. Вартість його буде нижче рази в два або три порівняно з новим агрегатом.Громадська думка

Як відзначають багато власників автомобілів LADA Kalina 2-го покоління, оснащених новим двигуном, вони насправді відчули приріст потужності. Особливо це було помітно при низьких обертах. Щоб розігнати машину до швидкості 100 км/год, потрібно 11,5 секунд, а це для вітчизняного транспорту є великою заслугою.

Як показують інші відгуки, двигун 21127 турбує ряд власників, що пов'язано з вже наболілою проблемою – високим ризиком обриву ременя ГРМ. Але тут треба або змиритися з таким станом речей, або замінити поршні, як вище було вже згадано. Обрив страшний не тільки гнутими клапанами, інші деталі теж можуть отримати серйозні пошкодження.Модифікація

Силовий агрегат 21127 завдяки старанням багатьох конструкторів відповідає екологічному стандарту Євро-4. Високі експлуатаційні показники дозволяють оснащувати таким двигуном деякі моделі з колекції «Лад»: Lada Priora, Lada Granta і Lada Kalina. Однак екологічний стандарт зазнає змін, і в зв'язку з цим була розроблена нова версія двигуна - 21129.

Дана модифікація двигуна 21127 відповідає стандарту Євро-5, і тепер таким двигуном комплектуються автомобілі LADA Vesta і кросовер LADA XRAY.


banner14

Категория: Автотехника