Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

"Ліфан Майвэй": відгуки, характеристики, комплектації, виробник


Опубликованно 26.12.2017 02:46

Кросовер «Ліфан Майвэй», відгуки про який вже можна знайти на вітчизняних форумах, в Росії з'явився не так давно. Він склав гідну конкуренцію семимісним автомобілів в особі «Рено Дастер» і «Лади Ларгус». Орієнтовна ціна машини в базовій комплектації складає близько 700 тисяч рублів. Офіційно модель була презентована в Китаї навесні 2016 року. Транспортний засіб оснастили силовими агрегатами на 1,5 літра (110 л. с.) і 1,8 л (131 к.с.). Силові агрегати працюють в парі з механікою або КПП. Проведемо невеликий огляд цього автомобіля.

Екстер'єр

Новинка «Ліфан Майвэй», відгуків про яку поки ще не так багато, буде збиратися для російського споживача на дочірньому підприємстві офіційного виробника, яке знаходиться в Липецькій області.

Зовнішнє оформлення кросовера виконано переважно в суворій стилістиці. Відсутні надмірності, все досить просто і лаконічно, при цьому вельми привабливо. Передня кузовна частина оснащена потужним бампером з «протівотуманкамі» круглої конфігурації і значною радіаторної фальшрешеткой. Вона обладнана широкої хромованою смугою з нанесеним на неї логотипом торгової марки. Доповнюють зовнішній образ красиві фари з оригінальним оформленням і світлодіодними елементами. Профільна частина кузова виглядає цілком презентабельно і практично.Габаритні розміри

Нижче наведені деякі особливості та габаритні характеристики «Лифана Майвэй»:Машина отримала відносно невеликі кузовні звиси.Є легкосплавні 16-дюймові диски (покришки – 205/65).Колісна база – 2,72 м.Довжина/ширина/висота– 4,44/1,76/1,73 м.Кількість дверей/місць – 5/7.

Салон і багажник

Всередині новий кросовер оснащений трьома рядами сидінь. Правда, назвати семимісним «Ліфан Майвэй» (відгуки це підтверджують) можна з великою натяжкою. На останньому ряді крісел дорослій людині буде вкрай некомфортно через його компактності. Для дітей це місце, в принципі, підійде, але теж не для всіх. Друга лінійка «сидінь» – роздільного типу, може пересуватися в поздовжній площині. Додатковий бонус – можливість регулювання спинки по нахилу.

В багажне відділення даного автомобіля поміщається приблизно 400 літрів за обсягом (42/100/98 см). При складених сидіннях останнього ряду місткість збільшується до 800 літрів, довжина при цьому складе 83 див. Трансформація другої лінійки крісел дає можливість отримати майданчик для габаритних вантажів довжиною до 2,3 м. При необхідності 2-й і 3-й ряд сидінь можна зняти.Приладова панель і оснащення

Стартова комплектація «Лифана Майвэй» не відрізняється особливою розкішшю. В оснащення входять центрозамок, аудіосистема, чотири динаміки, обшивка для сидінь з тканини, дві подушки безпеки, електричні підйомники вікон і кондиціонер. У топової версії кросовер буде комплектуватися шкіряною обробкою салону, багаторежимним кермом, можливістю запуску двигуна без ключа, мультимедійним комплексом з дисплеєм на сім дюймів, парктроник.

Передбачається також наявність звукової системи з п'ятьма динаміками, електропідігріву дзеркал, електросклопідйомники, світлодіодних ходових вогнів, кондиціонера. Доповнить цю всю «начинку» протитуманна оптика, 16-дюймові диски на колесах, системи АБС, ЄБА, ЕСП, а також пара подушок безпеки.

Передня панель з центральною консоллю виконана в сучасному оформленні. Щиток інформативний, показання всіх приладів зчитуються без проблем. Деталі контролю і управління розміщені в зручних місцях, якість збірки також особливих претензій не викликає.Двигун «Лифана Майвэй»

Розглянута модель на батьківщині оснащується бензиновим силовим агрегатом з чотирма циліндрами, агрегуюючим з п'ятиступінчастою механічною КПП. Також монтується аналог з «автоматом» на чотири діапазону. Полегшує управління наявність гідравлічного підсилювача керма.

Потужність мотора об'ємом 1,5 літра досягає 109 «конячок» при граничному крутному моменті 145 Нм. Силовий агрегат на 1,8 літра вичавлює 131 кінську силу (спритність – 174 Нм). Швидкісний показник по максимуму складе 160 км/ч. Якщо вірити виробникові, то витрата пального варіюється від 7 до 7,6 літра на «сотню кілометрів шляху, залежно від стилю і умов водіння.

Додатково

Виробник «Лифана Майвэй» оснастив машину передньою підвіскою незалежного типу на базі «МакФерсон». Додаткову стійкість забезпечує поперечний стабілізатор. Задня підвіска – напівнезалежною конфігурації з амортизатором і мостом. З цього випливає, що задній привід є провідним. Гальмівна система спереду дискового типу, ззаду – барабанні блок. На більш дорогих модифікаціях планується монтувати скрізь диски.«Ліфан Майвэй»: тест-драйв

У зв'язку з особливостями конструкції даний автомобіль апріорі не може оснащуватися повним приводом. Крім того, виробник орієнтувався на здешевлення моделі, оскільки покупці не готові переплачувати за формулу 4х4. Але це в Китаї, де з дорогами особливих проблем не виникає. Вітчизняне бездоріжжя часто краще, ніж саме полотно, тому в Росії повний привід не завадив би. Крім того, необхідна адаптація підвіски під відповідні умови експлуатації.

На рівному і гладкому асфальті китайський кросовер відчуває себе цілком упевнено і спокійно. У нульовий зоні кермо трохи втрачає інформативність, але це не критично. У поворотах спостерігаються невеликі крени, які також особливих побоювань не викликають.

Випробування бездоріжжям

Продовжимо тест-драйв «Лифана Майвэй» на бездоріжжі. Тут спостерігається зовсім інша картина. При їзді по вибоїнах пасажири другого і третього ряду будуть відчувати кожну купину, гарненько встряхиваясь. При цьому спереду емоції набагато спокійніше. Варто відзначити, що відомі випадки, коли на 60 км/год при подоланні просілих плит на стиках або невеликих ям спостерігалися пробої в задній підвісці.Перевіряємо мотор і трансмісію

У Росії «Ліфан Майвэй» спочатку буде продаватися тільки з атмосферним бензиновим силовим агрегатом. Обсяг чотирициліндрового мотора становить 1, 8 літра при потужності 125 «коней» (161 Нм). Двигун агрегує з механічною коробкою на п'ять діапазонів. Особливих нарікань до трансмісії немає. Перемикання передач чіткі, педаль зчеплення працює плавно. Єдиний негативний момент - у тому, що періодично виникає неприємний трансмісійний шум. До педалі гальма пристосуватися відразу не вийде. При плавному натисканні ефект не відчувається, трохи далі – та ж історія. Відчутне уповільнення почалося тільки після продавлювання важелем більше половини ходу.Швидкість і витрата палива

При тестуванні кросовера на максимально заявленої виробником швидкості в 160 км/год перевіряти його не стали. Зате розгін від 0 до 100 заміряли. Показник склав 13 секунд, що непогано з урахуванням часткової завантаженості машини. Витрата пального злегка перевищив «паспортні дані», проте в рамках пристойності (10 л/100 км). Варто відзначити, що автомобіль не розрахований на швидкісні рекорди по причині не самого потужного движка, відсутність повного приводу і покришок другого сорту.

Детальніше про салоні

Подальший опис «Лифана Майвэй» продовжимо з докладного вивчення інтер'єру машини. У салоні є зручне водійське крісло з підігрівом. Приладова панель легко читається вдень і вночі, має оригінальне оформлення. Сенсорний дисплей системи мультимедіа впроваджено в центральну консоль, захищений від сонячних відблисків. Основне меню зроблено за типом смартфонів від «Віндовс». Передбачені роз'єми для підключення гаджетів і динаміків.

Що стосується місткості салону, то сім дорослих людей сюди можуть поміститися, але це буде нагадувати банку з кільками. Другий ряд переміщається на полозку, що дозволяє відкоригувати дистанцію до колін всіх пасажирів.Особливості

Однозначно заявити, що третій компактний ряд кросовера «Ліфан Майвэй», характеристики якого вказані вище, служить місцем для розміщення дітей не можна, оскільки відсутні фіксації кріплення дитячих крісел. Вони є тільки на другій лінійці сидінь.

Для того щоб розкласти задні ряди, доведеться постаратися і докласти серйозних зусиль. Іноді навіть спостерігається заклинювання механізму. Розміри багажника – 295/1038/2188 літра. Те, що виробники називають кліматичної керованої установкою з двома зонами, насправді є звичайним кондиціонером. Обдувом пасажири можуть керувати, і це добре, оскільки в штатному виконанні з висновків дме прямо в потилицю.Що кажуть власники?

Оскільки розглянутий кросовер тільки нещодавно з'явився на вітчизняному ринку, відгуки про «Ліфан Майвэй» базуються переважно на першому враженні. Серед переваг власники відзначають наступні моменти:Досить місця на перших двох рядах.Наявність різних регулювань (сидінь, руля і іншого).Впевнений старт з місця.Хороша якість збірки.Непогане оснащення в штатному виконанні.

До мінусів користувачі віднесли відсутність російськомовного меню на дисплеї мультимедійної системи, слабкий мотор і не дуже якісну гуму. Що стосується поведінки на дорозі, то власники відзначають впевнене поведінка, гарну маневреність і кращу прохідність, ніж у передньопривідного попередника.



Категория: Автотехника