Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

"Субару": країна-виробник, історія компанії і її кращі якості


Опубликованно 23.12.2017 02:14

Країна-виробник «Субару» – Японія, і цим все сказано. Автопромисловість в державі розвинена таким чином, що ні з одного заводу з виробництва машин не вийде транспортний засіб, що володіє низькою якістю.

Якщо говорити конкретно про Subaru, то це бренд з багатою історією. Новаторська компанія, на рахунку якої відкриття кількох технологій, стали найважливішими у сфері машинобудування. Поговоримо про те, як розвивався японський бренд, за що його так люблять російські автовласники. «Субару»: країна-виробник та історія створення марки

Заснована в Японії, марка належить компанії Fuji Heavy Industries (FHI), займається виробництвом легкових і вантажних автомобілів, а також двигунів і комплектуючих. FHI була заснована в 1917 році Чикухеем Накаджимой як Авіаційна дослідна лабораторія Nakajima Aircraft в префектурі Гунма. І саме в цьому місці зараз розташовані основні виробничі сили Subaru. Крім цього, Fuji Heavy Industries Ltd. досі бере участь в авіабудуванні, займається виробництвом промислового обладнання.

Першим президентом FHI був Кенджі Кита. Це людина, шалено любив автомобілі. Він з особливим запалом ставився до всього, що пов'язане з їх виробництвом. Гарячою любов'ю Кенджі Кита був автомобіль P-1, випущений компанією в 1954 році.

Президент FHI є автором вислову, що визначає ставлення компанії до виробництва машин: «Якщо ви збираєтеся робити автомобіль, ви повинні зробити його досконалим».Логотип Subaru назви та позначення

Так як країна-виробник «Субару» – Японія, а жителі Країни висхідного сонця з особливим трепетом ставляться до зірок, логотип Subaru в якості зображення використовує саме ці символи. Коли почалося поділ корпорації на кілька відділів, з'явилася необхідність створення імені та логотипу автомобільного бренду. Спочатку паном Кита був влаштований конкурс. Але йому не сподобався жоден із запропонованих варіантів, а сам він вважав, що «японський автомобіль повинен мати японська назва», довелося вирішувати це питання самостійно. І у Кенджі Кита це вийшло. Subaru – японська назва скупчення зірок, яке перекладається як «збираються разом» або «вказує шлях». Власне, завдяки цьому не довелося вигадувати логотип – картинка склалася сама собою. Перші автомобілі компанії

Якраз Р-1, випущений в 1954 році, і є першим автомобілем «Субару» в Японії. Через рік модель отримала назву Subaru 1500. Являла собою транспортний засіб легкового типу. Модель Р-1 показала чудові їздові якості і ідеальну керованість. В подальшому, на її базі були створені Subaru 360 і 1000.

Модель «Субару» 360 – це «божа корівка», як її називали із-за розміру. Перший в Японії доступний автомобіль для перевезення пасажирів. Випустивши його, Subaru зробила технологічний прорив, так як до 360-ї моделі в Японії не було машини, яку можна було б запустити у масове виробництво, зробивши доступною для народу.

На базі «жучка» в 1961 році «Субару» (країна-виробник – Японія) розробила Sambar Truck. Дана модель відрізняється підвищеним рівнем комфорту, відповідаючи всім вимогам зручності і для пасажирів, і для водія. Візуально являла собою міні-вантажівка з більш низькою підлогою і вільним салоном, якщо порівнювати з аналогами інших марок.

Після Sambar Truck в цьому ж році в світ вийшла Sambar Light Van. На відміну від попереднього варіанту, дана модель підходила не тільки для комерційного використання – це був відмінний сімейний автомобіль.

Також важливо згадати модель Subaru 1000, яка вийшла у 1966 році. Сьогодні її концепт значною мірою відрізняє «Субару» від інших виробників. На цій моделі вперше застосували систему переднього приводу (FWD) з горизонтально-оппозитним двигуном. Завдяки цій технології, автомобіль набагато слухнянішою на дорозі, так як FWD надає пряме вплив на керованість.Модельний ряд Subaru сьогодні

Можна назвати справжньою гордістю компанії такі моделі «Субару», як «Форестер», «Легасі» і «Імпреза». Епоха Legacy починається в 1989 році. Ця модель – перша, яка поєднувала в собі стандартну комплектацію та опозитний двигун, завдяки чому могла змагатися навіть з Alfa Romeo.

Випуск Impreza стартував у 1992 році. Модель вироблялася чотирьохдверної, типи кузова – седан і універсал з рисами спорткара. «Імпреза» володіла чудовими технічними характеристиками, була оснащена турбованим двигуном. А ось кросовер Forester дебютував дещо пізніше, в 1997 році. Його концепція носила назву Best of both, що означає «найкраще з двох». «Форестер» – це поєднання суворого дизайну і SUV (sport utility vehicle).

Крім «Імпрези», «Легасі» і «Форестера», «Субару» зробила ще один, не менш популярний в Росії автомобіль – BRZ. Дана модель була розроблена совісно з Toyota, вона поєднує в собі опозитний двигун з заднім приводом. І варто зазначити, що таке незвичайне об'єднання, створене розумом найбільших японських автоконцернів, неймовірно вражає. Але Subaru не зупиняється на досягнутому. Хто знає, можливо, скоро високотехнологічний бренд подарує світу ще більш досконалий автомобіль. Відгуки про «Субару»

Impreza і Forester увірвалися на російський ринок, затьмаривши собою всі інші марки. Підвищений рівень прохідності, якісна підвіска, стійкість до різних кліматичних умов, в тому числі, суворих холодів, а також зручність і комфорт при управлінні транспортним засобом, його «слухняність» на дорозі зробили свою справу. Сьогодні Subaru вибирають багато російські водії, які полюбили цю марку за надійність, чим може похвалитися далеко не кожен автовиробник.



Категория: Автотехника