Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

ГАЗ-2411: технічний опис і особливості конструкції


Опубликованно 22.12.2017 06:56

ГАЗ-2411: технічний опис і особливості конструкції

В СРСР багато автомобілі Горьківського автозаводу надходили для оснащення автопарків різних державних установ. Одним з ключових клієнтів були таксомоторні парки на всій території країни. Усі моделі ГАЗ, починаючи від М1 і закінчуючи 2410, мали спеціально доопрацьовану в заводських умовах версію для таксі.Модернізація «Волги»

До початку 1980-х років базова модель ГАЗ-24, що випускалася практично без змін вже більше десяти років, не відповідала зрослим вимогам до автомобілів подібного класу. При цьому машина залишалася престижною і затребуваною на внутрішньому ринку країни.

Тому завод вирішив модернізувати автомобіль з використанням елементів дрібносерійної «директорської» «Волги» моделі газ-3102. Оновлений варіант базового седана отримав індекс ГАЗ-2410, його почали випускати з середини 1985 року.

Потрібно відзначити, що перехід від однієї моделі до іншої був поступовим, тому якийсь час випускалися машини «перехідної» моделі 24М. Плавна модернізація дозволила прийняти автомобіль без оформлення додаткових сертифікаційних документів. Цим і пояснюється збереження індексу 24 в підсумковому позначенні моделі.

Автомобіль-таксі конструктивно не сильно відрізнявся від базової машини, тому зміни в моделях аналогічні. Типовий ГАЗ-2411 на фото нижче.Особливості версії для таксопарків

Першим результатом модернізації машини став змінений двигун, який поступив на конвеєр, з весни 1986 року. Основним силовим агрегатом «Волги» став 100-сильний ЗМЗ-402.10, призначений для роботи на бензині А93. Одним з основних технічних відмінностей ГАЗ-2411 від 2410 був дефорсований за ступенем стиснення двигун ЗМЗ-4021.10, здатний працювати на більш дешевому і поширеному бензині А-76. Такий двигун розвивав потужність до 90 л. с.

Частина автомобілів для таксі оснащувалася 85-сильним двигуном ЗМЗ-4027.10, пристосованим до роботи на зниженому газі. Запуск та прогрівання здійснювалися на бензині А93. Варіант машини з таким двигуном мав індекс 2417 і відрізнявся від ГАЗ-2411 заднім лівим крилом, в якому було два лючка. Один лючок для горловини бензобака розташовувався на штатному місці, другий (для заправки газового балону) - вище і ближче до отвору задніх дверей.

Ще однією відмінністю автомобіля для служби таксі став салон з обшивкою з миється шкірозамінника. При цьому сидіння водія мало більш комфортабельну комбіновану обшивку. Його лицьова частина мала вставки з тканини. Ергономіка сидінь повторювала ГАЗ-3102. Основна частина машин для таксопарків фарбувалися в жовто-лимонний або світло-бежевий колір з нанесенням літери «Т» в колі і шашечками. Стандартна символіка наносилася на передні двері, капот і кришку багажника. Додаткова символіка створювалася вже силами таксопарків.

Машини не мали радіоприймача і антени, замість них стояв лічильник моделі ТАМ-Л1, жорстко встановлений оранжевий ліхтар ФП147 на даху і зелений ліхтар в кутку лобового скла.Гальма і підвіска

Оновлена «Волга» отримала вдосконалену гальмівну систему. ГАЗ-2411 оснащувався гальмівним циліндром, установленим безпосередньо на підсилювачі гальм. Невелика частина машин оснащувалася дисковими гальмівними механізмами на передніх колесах.

Передня підвіска зазнала незначні зміни, в ході яких була дещо розширена колія. Для поліпшення стійкості і керованості застосовувалися покришки з більш широким протектором.

Діаметр дисків залишився незмінним і становив 14 дюймів. Диски закривалися штатними пластиковими ковпаками.Новий салон

Зміни в інтер'єрі машини були більш глобальними. На ГАЗ-2411 застосували панель приладів, аналогічну «директорської». Вона не була точною копією і мала рубану форму. Розташування елементів в панелях 2411 і 3102 було різним, відрізнявся і матеріал самої панелі. Пластик всіх деталей інтер'єру на 2411 був жорстким.

Без змін з ГАЗ-3102 перекочував кермо, педальний вузол і рукоятка ручного гальма. Якщо на 24-й «Волзі» вона перебувала під панеллю приладів, то на 2411 вона перекочувала на більш звичне місце.Зовнішні зміни

Зовні нову машину відрізняла спрощена решітка радіатора з чорного пластику. Такі решітки ставилися на деякі експортні версії ГАЗ-24 ще з кінця 1970-х років. Фари нової конструкції дозволили відмовитися від окремих підфарників.

Збоку нову машину відрізняли втоплені ручки, аналогічні ГАЗ-3102. Передні двері втратили поворотних кватирок, а з дефлекторів вентиляції прибрали червоно-білі стоянкові вогні. Зникли красиві хромовані написи «Волга», їх замінила єдина непоказна декоративна напис на кришці багажника. На самих ранніх машинах стояли хромовані дзеркала на дверній панелі. ГАЗ-2411 з 1988 року почали оснащувати дзеркалами, розташованими в кутах скла. Такі дзеркала регулювалися з салону.

До сьогоднішніх днів дійшли одиничні екземпляри ГАЗ-2411. Експлуатація машин таксі була жорсткою. Основна частина автомобілів надійшла в таксопарки у складний для економіки СРСР час, тому машини експлуатувалися до максимального зносу.



Категория: Автотехника