Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Мотоцикл "Урал М-67-36": установка одного карбюратора


Опубликованно 02.12.2017 16:56

Мотоцикл

Мотоциклетний завод в Ірбіті виробляв важкі мотоцикли зі своєрідною конструкцією – потужна рама, опозитний двигун, карданний привід ведучого колеса і неодмінний бічній причіп. За роки виробництва змінювалися деякі елементи і вузли, але загальна концепція машин залишалася незмінною. У 1976 році почалося виробництво мотоцикла "Урал М-67-36", який тривав до початку 1984 року.

Двигун і коробка

На мотоциклі застосовувався чотиритактний бензиновий двигун потужністю до 36 сил. Крутний момент надходив на чьотиришвидкісну коробку передач через зчеплення автомобільного типу – сухе, оснащене двома дисками. Між коробкою і редуктором заднього колеса встановлювався карданний вал. Технічні характеристики мотоцикла "Урал М-67-36" значно підвищувалися на варіанті з приводом на колесо коляски. Привід здійснювався валом, що пролягав від редуктора заднього колеса до маточини колеса бокового причепа. Однак такі машини зустрічаються досить рідко. Основна частина мотоциклів була випущена в класичному моноприводної варіанті. Система живлення

Для зберігання запасу палива на мотоциклі "Урал М-67-36" застосовувався бак, встановлений на верхній частині рами. Бак вміщує всього 19 літрів палива, якого вистачало лише на 220-230 км пробігу. Велика витрата палива був пов'язаний з чималою вагою машини, який повністю навантаженому стані міг досягати майже 600 кг. вносила Свою лепту і примхлива система живлення. Штатно мотоцикли оснащувалися двома карбюраторами ДО-301Г, які вимагають точної і синхронної налаштування. Тому деякі власники здійснюють встановлення карбюратора на мотоцикл "Урал М-67-36" від іншої техніки.

Підготовка

Перед початком переобладнання слід звільнити місце на верхній частині картера двигуна і коробки передач. Це місце є найзручнішим для розміщення одного карбюратора з великими габаритами. Після визначення місця установки необхідно розрахувати і виготовити впускний колектор. Сам двигун необхідно ретельно перевірити і налаштувати систему запалювання, оскільки вона також буває частим джерелом проблем.

І найголовнішим пунктом є підбір найбільш походящей моделі карбюратора. При його виборі необхідно враховувати специфіку роботи мотоциклетного двигуна, яка докорінно відрізняється від автомобільної. Крім того, пристрої від автомобілів погано поводяться при падінні з них можливе витікання палива, яке при попаданні на гарячі деталі двигуна може запалати.

Виходячи з цих міркувань, слід зупинити свій вибір на чисто мотоциклетних моделях. Найбільш часто вживаними варіантами стають вітчизняний прилад К28Г або японські пристрою Mikuni або Keihin.Установка

Після придбання карбюраторів необхідно виготовити впускні патрубки. При їх виготовленні потрібно використовувати труби з внутрішнім діаметром, відповідним діаметру вхідних каналів на циліндрах. Форма і довжина патрубків на лівому і правому циліндрах повинні бути однаковими. На кінцях патрубків необхідно виконати фланці, через які вони будуть надійно і герметично кріпиться до циліндрів. Отримані шви всередині патрубків повинні бути зашліфовані, оскільки вони будуть завихрять потік паливної суміші і погіршувати роботу двигуна.

Після виготовлення патрубків їх необхідно змонтувати на двигун і з'єднати з карбюратором. Для цього часто застосовують гумові шланги від системи охолодження. Один кінець шланга надівається на патрубок, другий – на спеціальний трійник, встановлений на карбюраторі. Шланги герметизуються стрічковими або пружинними хомутами. Після цього необхідно встановити на карбюратор повітряний фільтр відповідного розміру. Після адаптації ручки до одного троса управління можна починати пробувати мотоцикл на ходу, поступово усуваючи можливі дефекти.


banner14

Категория: Автотехника