Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Як їздити взимку на автоматі


Опубликованно 27.11.2017 21:28

Як їздити взимку на автоматі

Будь-який автомобіль з автоматичною трансмісією в експлуатації відрізняється від машини з «механікою», а зимова їзда з АКП може відрізнятися особливо разюче. Саме тому зимова їзда з АКП вимагає дотримання деяких правил.

1. Морозним ранком гідромеханічну автоматичну коробку передач (тобто, в даному випадку мова не йде про роботизованої механіки) варто прогріти. Для цього потрібно перевести селектор АКП в положення D (Drive) і, утримуючи машину педаллю гальма, простояти на місці близько 5-10 секунд. Потім процедуру повторити в положенні селектора R (задній хід).

2. Істотний плюс їзди на «автоматі» взимку в тому, що автомобіль з АКП як правило вміє рушати з місця більш плавно, ніж середньостатистичний водій на «механіці». А це означає, що ймовірність забуксувати на слизькій поверхні менше. Ще більш легким робить рух і рух по льоду перехід на зимовий режим – «W» (winter – зима). У цьому режимі машина рушає з другої чи третьої передачі, і подальші перемикання «вгору» зазвичай відбуваються при більш низьких обертах – тобто без різких змін крутного моменту на ведучих колесах.

3. На жаль, більшість АКП (крім роботизованої механіки) не завжди дозволяють використовувати такий ефективний і часом необхідний в ожеледь прийом, як гальмування двигуном. Але майже всі старі «автомати» мають режим обмеження включення вищих передач – положення селектора «2», «3». Переводячи коробку в один з таких режимів, при зимовій їзді з АКП можна ефективно гальмувати двигуном на слизькій поверхні.

4. Можуть реалізовувати таку можливість і сучасні коробки з можливістю ручного секвентального перемикання. Для цього потрібно перейти на більш низьку передачу – наскільки це дозволить зробити електронний мозок АКП.

Також автоматичні коробки передач взимку ускладнюють виїзд автомобіля зі снігу у випадку застрягання – розгойдати таку машину, подаючи її поперемінно то вперед, то назад, важче, ніж авто з механічною коробкою. Щоб все-таки «розгойдатися», потрібно фіксувати машину педаллю гальма в кожному з крайніх положень, на ті кілька секунд, які коробка по команді водія перемикатися з однієї з передніх передач на задню і навпаки.

5. Ще один аспект теми зима і зимова їзда з АКП – в мінусі коробки-автомата, що стосуються тільки автомобілів з гідромеханічними АКП. А точніше, в їх схильності до буксування у важких умовах руху. Обумовлено це наявністю гідромуфти, з-за якої водія при їзді на «автоматі» взимку важко вчасно помітити невідповідність оборотів двигуна швидкості руху. Це може призвести до труднощів при русі на підйом, в глибокому снігу. «Ліки» від цього недоліку – підвищену увагу, відкрите вікно, акуратна робота акселератором, навички їзди «внатяжку».



Категория: Авто советы