Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Uber і NASA почнуть спільну роботу над проектом літаючого таксі


Опубликованно 12.11.2017 00:52

Uber і NASA почнуть спільну роботу над проектом літаючого таксі

Лос-Анджелес стане першим містом, що обслуговуються UberAir. Випробування електричних літаків для пересування по місту в рамках проекту літаючих таксі на електричній тязі почнуться в 2020 році.

Постачати і пілотувати літаки будуть такі авіавиробники, як Embraer, Bell Helicopter, Pipistrel, Aurora Flight Sciences і Mooney Aviation. Завдання Uber - програмне забезпечення, яке дозволить пасажирам замовляти поїздки, та здійснювати оплату за надану послугу.

Трохи пізніше до Лос-Анджелесу приєднається Даллас. Вибір міст у ?ber пояснюють готовністю до співробітництва. «Лос-Анджелес - зразково-показовий місто, дуже завантажений з точки зору дорожнього руху, і в найближчій перспективі немає варіантів значно полегшити навантаження за рахунок систем громадського транспорту», - заявив головний директор ?ber по продуктам Джефф Холден. У компанії стверджують, що до Літніх Олімпійських ігор 2028 року, місцем проведення яких стане Лас-Вегас, всі його мешканці будуть користуватися послугами повітряного таксі.

Uber вже підписала угоду з розробником нерухомості Sandstone Properties про будівництво злітно-посадкових хабів в міжнародному аеропорту Лос-Анджелеса, в центрі міста, Санта-Моніці і Шерман-Оукс. Всі об'єкти повинні бути побудовані до 2020 року. На початковому етапі компанія планує використовувати літальні апарати вертикального зльоту і посадки, а в подальшому перейти на «безпілотники». Передбачається, що перехід на електричні літаки дозволить UberAir знизити собівартість сервісу порівняно з вертолітними перевезеннями UberChopper і зробити повітряні перевезення доступним варіантом щоденного переміщення між центром та передмістями.

Ще одним партнером сервісу є NASA. З космічним агентством ?ber розробляє нові безпілотні системи управління рухом повітряних суден, що літають на малих висотах в міських умовах. Крім того, компанія повинна забезпечити безпеку і стабільність акумуляторів, а також отримати сертифікат Федеральної авіаційної адміністрації для комерційних літаків. А це, як мінімум, два роки ретельного тестування.

«Для деяких автономних експериментів буде потрібно якийсь час, щоб споживачі могли комфортно перебувати в повітряному таксі без пілота», - сказав Джефф Холден, додавши, що запуск комерційного електричного літака може відбутися через 10-15 років.


banner14

Категория: Автоновости