Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Euro NCAP опублікувала результати нової серії краш-тестів


Опубликованно 25.10.2017 00:14

Euro NCAP опублікувала результати нової серії краш-тестів

Європейська організація Euro NCAP підвела підсумки краш-тестів дев'яти нових моделей. У цій серії випробувань «на відмінно» перевірку пройшли Mazda CX-5, Renault Koleos, Jeep Compass, Mercedes-Benz C-Class Cabriolet, Ford Fiesta і Opel Grandland X.

Лідером випробувань став кросовер Mazda CX-5. За захист дорослих пасажирів модель отримала 36.5 бали. Це 95% з 100 можливих. Безпека дітей в салоні оцінили 39.4 бали, захист пішохода - 32.8 бали. Вищий бал модель отримала на краш-тестах на бічне зіткнення.

На другому місці опинився новий Renault Koleos. Кросовер набрав 34.5 бали або 90%. Фахівці Euro NCAP відзначили низьку захист грудної клітки пасажира заднього ряду при ударі зі 100-процентним перекриттям і правої гомілки водія при фронтальному ударі з 40-процентним перекриттям.

Такий же результат - 34.5 бали показав і кросовер Jeep Compass. За захист грудної клітки водія з частковим перекриттям модель отримала оцінку «достатньо», за захист грудної клітки пасажира заднього ряду при ударі зі 100-процентним перекриттям - «слабо». При ударі об стовп водій Compass ризикує отримати смертельну травму.

На четвертому місці з результатом 34.1 бали за захист передніх пасажирів виявився Mercedes-Benz C-Class Cabriolet. Була відзначена вкрай низька захист шиї заднього пасажира від хлистової травми, а при бічному ударі об стовп - грудної клітки водія. Оцінку «достатньо» модель отримала за захист при ударі зі 100-процентним перекриттям.

П'ятий результат показав Ford Fiesta. Серйозні нарікання викликала захист грудної клітки задніх пасажирів при лобовому зіткненні по всій ширині автомобіля. Захист грудної клітки водія і переднього пасажира була названа «достатньої».

Список відмінників завершує Opel Grandland X. В краш-тестах ця модель показала результат 32.1 бали. Недостатньою випробувачі назвали захист грудної клітки водія при фронтальному ударі з частковим перекриттям. Додаткові бали кросоверу принесли система утримання в смузі руху та система забезпечення рекомендованого швидкісного режиму.

Чотири зірки отримав Opel Ampera-e -31.5 бал. Приєднатися до "відмінникам" йому не вдалося із-за низької оцінки системи гальмування при небезпеці аварії і велику вірогідність виникнення хлистових травм.

Kia Picanto та Kia Rio проходили випробування з базових і опціональним наборами систем безпеки. У першому випадку обидва автомобілі отримали по три зірки. З опціональним Kia Rio оцінили на «п'ять», Picanto - на «чотири». І в першому, і в другому випадку Kia Rio отримала максимальну оцінку за бічні удари. Захист шиї пасажирів заднього ряду від хлистових травм була названа слабкою.

У Kia Picanto випробувачі відзначили слабку захист заднього пасажира при лобовому зіткненні по всій ширині автомобіля. Таку ж оцінку отримала і захист водія при лобовому ударі з частковим перекриттям. Вищу оцінку - 33 бали модель отримала за захист передніх пасажирів.



Категория: Автоновости