Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Новий МАЗ-5440М9: технічні характеристики, фото


Опубликованно 20.10.2017 01:44

Новий МАЗ-5440М9: технічні характеристики, фото

МАЗ-5440 – досить популярний вантажний автомобіль в країнах колишнього СРСР. Серійно машина випускається з 1997 року. Даний сідельний тягач проводиться в декількох модифікаціях. Одна з таких – М9. Даний екземпляр був представлений на виставці " КомТранс в 2014 році. МАЗ-5440М9 - тягач нового покоління, з модернізованою кабіною, надійним двигуном і коробкою передач. Виробник стверджує, що машина придатна для експлуатації тільки в країнах СНД, але і Західної Європи (оскільки відповідає нормам Євро-6). Що являє собою вантажівку МАЗ-5440М9? Фото, огляд і технічні характеристики дивіться далі в нашій статті. Дизайн: перші враження

Зовнішність цього вантажівки кардинально перероблена. За основу білоруські інженери взяли конструкцію Мазу В9 (представлений на фото зліва).

Новинка відрізняється посиленим каркасом кабіни, новими пневмоопорами і облицювальними елементами. Одна з особливостей нового МАЗа-5440М9 – збільшений радіатор охолодження. Його ширина становить близько метра. Зважаючи таких розмірів, інженерами довелося переробляти частину кабіни. Також була розширена решітка радіатора. На всіх версіях вона пофарбована в чорний колір. Буксирувальні гаки приховані за ластиковыми заглушками в бампері.

Зверніть увагу: логотип МАЗ і емблема зубра розміщені окремо, на великій відстані. Але це зовсім не дизайнерська примха – ці деталі істотно зменшують площу охолодження радіатора.

Збоку кабіна нагадує контури «Вольво ФН-12» середини 2000 років. До речі, на цьому МАЗе вперше з'явилися бічні ящики. Вони знаходяться як з правого, так і з лівого боку. Загальний обсяг їх становить 400 літрів. Сюди можна розмістити всі необхідні інструменти, технічні рідини та газовий балон для приготування їжі в дорозі. Між передньою і задньою осями знаходяться два паливних бака загальним об'ємом 1100 літрів. Вони закриті декоративної спідницею. Фахівці стверджують, що таке рішення позитивно впливає на паливну економічність. Витрата зменшується на 5-6 відсотків. Також сідельний тягач укомплектований боковим і надкрышным спойлером. Дзеркала заднього виду отримали іншу формування та стали більш інформативними. Водій може контролювати всі сліпі зони. На вантажівках такого типу це простір біля переднього правого колеса і права частина бампера. Багатьом архітектура дзеркал нагадує «Івеко Страліс». Якщо порівняти ці машини більш детально, можна припустити, що дзеркало було взято з оригіналу без жодної переробки.

Тим не менш вони представляють хороший огляд, чого так не вистачало на попередньому МАЗе. Не завадило б наявність невеликої «кватирки» внизу (принаймні, з боку пасажирської двері). Оптика

Окремої уваги заслуговує оптика. Вона випускається компанією «Хелла». Тепер на МАЗе стоять окремі лінзи. На попередніх поколіннях фари були цілісними, з линзованным ближнім світлом.

Як відзначають відгуки, якість освітлення оптики на високому рівні. Також поруч з фарами є смуга ходових вогнів. Вона знаходиться окремо від блоку фар. Раніше таке рішення з «кругляком» практикував тільки «Форд» на сідельних тягачах «Карго». Що ж, виглядає оптика на МАЗе чудово. Стійкість до корозії

Багато хто пам'ятає, як модель 5440 іржавіла в перші роки експлуатації. Ця біда переслідувала МАЗ ще з 5432. Особливо діставалося переднім крилам і кромці решітки радіатора. Як показує себе новий МАЗ? Відгуки кажуть, що машина не схильна до корозії, як її попередники. Цю проблему вдалося вирішити завдяки якісній фарбуванні і оцинкування металу.Інтер'єр МАЗ-5440М9

Фото салону кабіни читач може побачити внизу. Посадка в салон зручна – є поручні і підніжки (на другий можна зберігати змінне взуття, оскільки її повністю закриває двері). Сидіння розташовані високо. Відразу хочеться відзначити схожість дизайну з «Мерседес Актрос» - таке ж ширина панелі, щиток приладів і оформлення консолі. Кермо і зовсім ідентичний «Актросу».

Як видно з фото, салон МАЗ-5440М9 сильно зав'язаний з зовнішністю – тут немає грубих форм і ліній. В той же час таких сучасних рішень, як у четвертому «Актросе», тут немає. Виняток становить лише панель приладів з цифровим дисплеєм. До речі, його робить на замовлення польська компанія «Актика». Також в салоні додалося число полиць для документів – тепер їх дві. Присутній на панелі і підсклянник.Ергономіка, комфорт

Відгуки відзначають ергономічне розташування клавіш – до кожної можна дотягнутися, не відриваючись від спинки сидіння. Крісла на МАЗе теж піддалися доопрацюванням. Їх можна відрегулювати в різних площинах. Але оббивка – тільки тканинна, і це засмучує.

Серед інших особливостей варто виділити наявність кнопки «Старт-стоп». Таке рішення Мінський завод застосовує вперше.

З-за широкого радіатора, довелося змінювати компонування всієї передньої частини. Так, інженери розширили опори кабіни. Це поліпшило плавність ходу. Шумоізоляція в МАЗе - на середньому рівні. Вона краще, ніж на попередньому поколінні В9, але до рівня «Актроса» ще далеко. У кабіні є два спальних місця. Але верхня полиця не фіксується в декількох положеннях.

В цілому інтер'єр кабіни МАЗ-5440М9 заслуговує високої оцінки. Салон дуже ергономічний, з хорошою пічкою і зручними сидіннями. Але, як і раніше, тут є «дитячі хвороби». Це жорсткий пластик і величезна кришка моторного відсіку, яка істотно краде частину салону автомобіля. МАЗ-5440М9 - технічні характеристики

Німецькі дизеля на наших машинах – далеко не рідкість. Установку «Мерседесовських» движків вже давно практикують на Камському автомобільному заводі. Тепер на черзі МАЗ. Білоруський сідельний тягач укомплектовується мотором ОМ-471. Цей же двигун використовувався на «Актросе». Двигун зарекомендував себе з хорошої сторони. Це надійний і ресурсний агрегат. ОМ-471 – шестициліндровий рядний двигун з робочим об'ємом 12,8 літра. Мотор укомплектовується роботизованою коробкою передач G230 на 12 сходинок. Знову ж таки, це коробка з «Актроса». На машині стоїть електронний обмежувач, який відключає подачу палива на швидкості більше 90 кілометрів на годину. Це особливість властива всім європейським сідельним тягачам.

Двигун ОМ-471 дозволяє налаштувати крутний момент і потужність у гнучких діапазонах, в залежності від модифікації та потреб замовника. У нашому випадку потужність агрегату становить 476 кінських сил. Але як показує практика, цей мотор легко форсується до 530 кінських сил. Настільки гнучкі налаштування стали можливими завдяки наявності композитних розподільних валів і системи упорскування «Ікс-Плюс». Як нагнітача повітря використовується асиметричний турбокопрессор.

Двигун на МАЗ-5440М9 доукомплектований сажовим фільтром з активною регенерацією відпрацьованих газів. Завдяки цьому, машина відповідає вимогам Євро-6 і може легально використовуватися в країнах Прибалтики, а також Західної Європи. Сажовий фільтр працює разом з системою «АдБлю» (в народі «сечовина»).Інші особливості

Застосування модернізованого уприскування дозволило не тільки збільшити потужність, але і знизити загальний витрата палива. Так, на 100 кілометрів шляху сідельний тягач МАЗ-5440М9 споживає 26,7 літра пального. Для порівняння, модель 5440 споживала від 30 літрів палива. Зазначимо, що впорскування палива проводиться по типу «Коммон Рейл». «Ікс-Плюс» - це електронний блок, який регулює геометрію колектора. Подача палива здійснюється під тиском в 1160 Бар. Максимальне значення – 2,7 тисячі. Сопла форсунок на цьому моторі мають по вісім отворів. Також інженери змінили геометрію поршня циліндра. Це дозволило збільшити ступінь стиснення до 18,3. Також зросла швидкість рециркуляції вихлопних газів.

Всі ці і багато інші доробки дозволили збільшити тягу двигуна. Так, крутний момент в 2,3 тисячі Нм реалізується вже при 1,1 тисячі обертів. Машина легко долає круті підйоми при повному завантаженні в складі автопоїзда.

Відгуки відзначають, що машина має непоганий запас ресурсу. Міжсервісний інтервал становить 150 тисяч кілометрів. Сам двигун відрізняється високою потужністю, що дозволяє без проблем транспортувати вантажі масою до 20-25 тонн. Також на новому тягачі МАЗ-5440М9 реалізована можливість гальмування двигуном. Це дозволяє знизити навантаження на колодки в екстрених ситуаціях.Ходова частина

Автомобіль побудований на рамі сходового типу. Спереду знаходиться залежна підвіска з малолистовыми ресорами. Ззаду – міст з пневматичними балонами у загальній кількості 4 шт. Що примітно, тягово-зчіпний пристрій у машини вироблено вітчизняною компанією Гідромаш в місті Кобрині. На тягач штатно встановлюється гума «Мататор» діаметром 22 з половиною дюйми.

Як відзначають відгуки, ці покришки відрізняються гарним ресурсом і не видають підвищених шумів при їзді по трасі. Завдяки підвісці машина м'яко веде себе на нерівностях. Але без навантаження відчувається підвищена жорсткість (особливо спереду, де балку з ресорами).Вартість

Ціна на сідельний тягач МАЗ-5440М9 становить 5 мільйонів 650 тисяч рублів. На автомобіль поширюється гарантія строком на два роки або 200 тисяч кілометрів пробігу. У комплектацію входить цифровий тахограф, автономний опалювач рідинного типу, обтічник і базовий набір інструментів. Відгуки відзначають, що ціна на цей автомобіль тримається на рівні трирічних іномарок.

Той же МАЗ В9 (попереднього покоління, який випускається серійно досі) доступний за ціною в 3 мільйони 600 тисяч рублів. Так, тут є ресорна задня підвіска, і не такого прогресивного дизайну кабіна, як у М9. Але термін окупності цього тягача значно вище. А це один з головних вирішальних факторів при купівлі комерційного транспорту.Висновок

Отже, ми з'ясували, що собою являє новий тягач МАЗ-5440М9. Безсумнівно, ця машина задала високу планку вітчизняним виробникам вантажної техніки. Але на внутрішньому ринку і СНД в цілому машина не отримала такої популярності за ці роки, як МАЗ 5440В9.



Категория: Автотехника