Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

WRC. Кріс Мік залишив позаду лідерів і виграв Ралі Іспанії


Опубликованно 12.10.2017 21:16

WRC. Кріс Мік залишив позаду лідерів і виграв Ралі Іспанії

Кріс Мік - переможець Ралі Іспанії/Фото: WRC

З 28-очковою перевагою над чотириразовим тріумфатором чемпіонату світу з ралі Себастьеном ОжьеРалі Іспанії завершив гонщик команди Citroen Кріс Мік, який захопив лідерство вже на другий день змагань, коли з гравію баталії перемістилися на асфальт. Третє місце, а з ним і второя позиція особистого заліку дісталася напарнику француза Отту Тянаку, який тепер на один бал випереджає зійшов Тьєррі Невилля.

Після того, як лідерство на шейкдаун Ралі Іспанії захопив чинний чемпіон Себастьєн Ожье, перший бойовий день 11-го етапу сезону WRC змінив розстановку сил в таблиці лідерів.

Ралі Іспанії. День 1:

Міккельсен добре стартував з новою командою/Фото: WRC

Лідери на перших трьох СУ змінювалися кілька разів, однак по закінченні третього допа головним претендентом на завершення першого дня вгорі таблиці став норвезький пілот Андреас Міккельсен, який підписав дворічний контракт з Hyundai напередодні етапу. До того моменту друге місце з невеликим відставанням займав співвітчизник лідера Мадс Эстбергна приватному Ford, а лідер заліку Ожье йшов третім.

Періодично Эстберг намагався нав'язати боротьбу Міккельсену, але той щоразу відбирав у гонщика M-Sport надію завершити перший день на чолі, фінішувавши з 1.4-секундним відривом. Незважаючи на те, що і Ожье і Мік (Citroen) вигравали спецділянки, лідером першого дня так і залишився Міккельсен.

Ралі Іспанії. День 2:

Зміна лідера/Фото: WRC

Втриматися на першому місці таки з незначною перевагою було не просто, і вже після першого спецділянки другого дня лідером став британець Кріс Мік, на друге місце піднявся Себастьєн Ожье, а Міккельсен став третім з 9.6-секундним відставанням від лідера. Як і говорив раніше бос Citroen, на асфальтових сегментах Ралі Іспанії автомобіль Citroen вів себе просто ідеально.

Мік нарощував перевагу з неймовірною швидкістю, але стараннями Ожье зумів відірватися лише на 13 секунд від француза, який за підсумками суботи друге місце. З невеликим відставанням від напарника день завершив тріумфатор Ралі Німеччини Отт Тянак(+1.5 секунди), а четверте місце абсолютно несподівано закріпив за собою фін з команди Toyota Юхо Ханнінен.

Отт намагався наздогнати напарника/Фото: WRC

Не пощастило в цей день Тьєррі Невиллю, який продовжує щільно боротися з Себастьеном Ожьеза титул чемпіона світу з ралі. Бельгієць став жертвою проблем з гідравлікою, з-за чого не встиг вчасно почати восьмий доп і отримав 30 секунд штрафу, до кінця дня опинившись лише п'ятим з 53.2-секундним відставанням від лідера і з 40-секундним від Ожье.

Ралі Іспанії. День 3:

Продовження невдач Тьєррі Невилля/Фото: WRC

14-й СУ фінального дня Ралі Іспанії з тріумфу почав Кріс Мік, ще більше збільшив відрив від йде на другому місці Ожье. З трехсекундным перевагою над Дані Сордобританець з Citroen, в цьому році перемагав лише одного разу, завершив і 15-й доп, відігравши секунду і знову здобувши перемогу на 16-му СУ. На тому ж 15-му СУ зійшов тріумфатор Ралі Фінляндії Эспаекка Лаппи.

Відрив британця від трохи сбавившего темп Ожье (звичайно, француз думав більше про боротьбу з Невиллем і не збирався ризикувати, намагаючись наздогнати Міка) виріс майже до 24-х секунд. А ось лідер команди M-Sport опинився лише на 1.8 секунди швидше естонця Отта Тянака, який, без сумнівів, мав намір позмагатися з чотириразовим чемпіоном за друге місце Ралі Іспанії. На це у гонщика було ще цілі три бойових спецділянки.

Тянак продовжував переслідувати напарника/Фото: Twitter гонщика

17-й СУ під назвою L Albiol 2 Кріс Мікзнову почав з кращим результатом, відігравши ще 2.3 секунди від Ожье, який теж трохи вийшов вперед у боротьбі з Тянаком. Нехай на півсекунди, але вийшов. Перша трійка поїхала від Ханнінен так далеко, що той вже фактично не розраховував на подіум, хоча продовжував вести боротьбу, незважаючи на те, що його найближчий переслідувач Мадс Эстбэргйшов позаду з відставанням майже півхвилини від фіна з Toyota.

А ось для Тьєррі Невиллявсе закінчилося на 16-му допі. Бельгієць недостатньо зменшив швидкість при проході в лівий поворот, і в наступному, вже правом, не зумів вписатися в траєкторію. Розбита підвіска стала причиною дострокового сходу гонщика, який ризикує залишитися без титулу і в цьому році. Невілль так прокоментував свою участь на Ралі Іспанії:

«Сьогодні ми випробували все, щоб продовжити участь у боротьбі. Вчора у нас був невдалий день, а сьогодні для нас все закінчилося. Після вчорашніх проблем у нас не було інших варіантів, крім як гнати на максимумі, що ми і зробили. Я не шкодую ні про що».

Схід пілота Hyundai дозволив приватній команди M-Sport на автомобілях Ford відчути себе впевненіше в плані командної боротьби, адже вже на домашньому Ралі Великобританії вони зможуть забезпечити собі перемогу, хоча, при певному збігу обставин, могли б зробити це ще в Іспанії.

Останній СУ перед фінальним Power Stage ділянкою Ралі Іспанії Кріс Міктеж проїхав швидше за всіх, а Отт Тянакпоступився 2.1 секунди Себастьену Ожье, фактично дозволивши тому трохи розслабитися на фінальному допі. Хоча на 14.5-кілометровій ділянці особливо відчути себе впевненим не міг ніхто.

Ожье потрібно було не програти напарнику більше/Фото: Twitter гонщика

Power Stage Santa Marina-2 з дуже доброго часу почав Дані Сордо, якому необхідно було в складній ситуації рятувати Hyundai від поразки у командному заліку. Іспанець почав заїзд другим, але його результат тримався на вершині навіть після фінішу Ханнінен, який поступився Сордо 6.8 секунди.

Але основна увага була прикута до гонщикам M-Sport, які стартували один за одним. Отт Тянакпроїхав 19-ї СУ з часом 8:12.6, поступившись Дані Сордо4.8 секунди. Ожьенеобхідно було випереджати не тільки напарника, але й іспанця з Hyundai, щоб взяти додаткові очки за перемогу на фінальному ділянці. Француз просто летів, залишаючи враження, що на цій спецдільниці він щодня проводить тренування. Але іспанця випередити йому не вдалося, хоча Тянака він залишив позаду в 0.6 секунди, що в генералі принесло лідерові особистого заліку 5 секунд переваги над естонцем. І навіть переможець Ралі Іспанії не випередив Сордо, в результаті показавши другий час фінального спецділянки і оформивши довгоочікувану перемогу!

На Ралі Іспанії лідери чемпіонату залишилися позаду скромного Кріса Міка, цілих 28 секунд виграв у чотириразового чемпіона Себастьена Ожье.

Power Stage і фінальний результат Ралі Іспанії/офіційний таймінг WRC

Особистий залікпісля Ралі Іспанії змінився, адже тепер Отт Тянак на один бал випереджає Тьєррі Невилля:Себастьєн Ожье – 198Отт Тянак – 161Тьєррі Невілль – 160Ярі-Матті Латвала – 123Дані Сордо – 95Элфин Еванс – 93Юхо Ханнінен – 71Крейг Брін - 64

Командний залік:M-Sport WRT – 358Hyundai Motorsport – 275Toyota Gazoo Racing WRT – 225 Citroen Total Abu Dhabi WRT – 198

Кріс здобув другу в сезоні-2017 перемогу/Фото: WRC

Нагадаємо, що раніше Андреас Міккельсенздобув друге місце на Ралі Німеччини за команду Citroen.

Артем ШАПКОВ, XSPORT

Читайте також:


banner14

Категория: АвтоМотоСпорт