Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Москвич 426, особливості конструкції


Опубликованно 12.10.2017 18:40

Москвич 426, особливості конструкції

Машини з кузовом універсал були у виробничій програмі заводу МЗМА з 1957 року. Кожне наступне покоління автомобілів з заднім приводом, поряд з кузовом седан, мало декілька варіантів кузова універсал.Створення і вдосконалення автомобіля

При створенні седана третього покоління автомобілів МЗМА конструктори розробили і універсал на його базі. Седан мав позначення "Москвич 408". Про це знав кожен автолюбитель. А універсал - "Москвич 426". Конструктором машини був Юхим Мастбаум. Автомобіль став сходити з конвеєра лише через два роки після виходу седана – з осені 1967 року. Випуск тривав до початку 1976 року.

Спочатку машина проводилася з круглими фарами, як у седана. У 1969 році базовий седан пройшов модернізацію, в ході якої отримав нові імпортні прямокутні фари і облицювання радіатора, а також нові задні ліхтарі. Рік потому доопрацювання зазнали елементи пасивної безпеки. Зміни задніх ліхтарів не торкнулися версій з кузовом універсал. Удосконалення конструкції відбилися в приставці ВЕ в позначенні моделей – універсал став мати індекс 426ИЭ.Конструкція і технічні особливості

Кузов несучої конструкції мав п'ять дверей. Частина кузовних деталей універсалу "Москвича 426" були оригінальними. Але бічні панелі кузовів седана і універсала були ідентичні. Саме тому горловина бензобака виведений на задню панель і не має кришки. В цілому кузов був менш жорстким, що з часом призводило до виникнення тріщин біля стійок кузова.

Заднє сидіння мало металеву спинку і в складеному вигляді давало разом з підлогою багажника рівну поверхню. Під панеллю підлоги багажника перебувало запасне колесо.

Автомобілі до 1972 року оснащувалися двостулкової задніми дверима, що складалася з двох стулок - верхній (з заднім вікном) і нижній. Пізніше від цього рішення відмовилися - двері стала цілісною, відкривалася тільки вгору.

Силовий агрегат і вузли трансмісії в повному складі перекочували з седана. Мотор об'ємом 1358 кубиків розвивав до 50 сил і стикувався з чотиришвидкісною коробкою передач з синхронізаторами на трьох вищих передачах. Двигун мав непогані на той час тягові характеристики і еластичність. Важіль перемикання швидкостей на "Москвич 426" перебував на рульовій колонці.

Незалежна передня підвіска була повністю ідентична "Москвича 408". Задня підвіска без змін перейшла від універсалу старої моделі – "Москвича 423". Тому задні ресори моделей 408 та 426 - невзаємозамінні. Задній редуктор мав збільшене передавальне відношення. Гальма також не мали відмінностей від седана. Але шини універсал мав інші – моделі "100 М", які були розраховані на більш високе навантаження.Технічні характеристики "Москвича 426"Габарити 4166/1550/1525 мм.Дорожній просвіт 193 ммБаза 2400 мм.Колія пер./зад. 1247/1227 мм.Маса 1065 кг.Швидкість до 115 км/год.Розгін до 100 км/год 29 сек.Витрата палива 8-9 л/100 кмЕксплуатація машин

Універсал "Москвич 426" в досить великому обсязі продавався населенню, на відміну від того ж універсалу ГАЗ 22. Крім продажу приватникам, машина широко використовувалася торговельними організаціями, кіностудіями, відділеннями зв'язку. Спроби МЗМА постачати свої машини в таксі виявилися безуспішними. Машини не витримували конкуренції з більш міцними і просторими "Волгами".

"Москвич 426" існував у ряді модифікацій – наприклад, для медичної служби або таксі. У ході експлуатації рідний мотор після зносу часто замінювали на 75-сильний двигун, більш потужний. Фактично це перетворювало машину "Москвич 427".



Категория: Автотехника