Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Пневмопідвіска на "УАЗ Патріот": опис, установка, плюси і мінуси, відгуки


Опубликованно 12.10.2017 18:40

Пневмопідвіска на

Пневмопідвіска на «УАЗ Патріот» дозволяє забезпечити хорошу керованість автомобілем на асфальті і по бездоріжжю. Розглянемо її будова, особливості, а також можливості встановлення.

Пристрій

Розглянутий вузол – це універсальна конструкція, що дозволяє регулювати кліренс транспортного засобу, залежно від дорожнього покриття. На позашляховики вузол цілком реально встановити самостійно. Він монтується переважно на штатному задньому аналогу, оснащується спеціальними подушками.

Пневмопідвіска на «УАЗ Патріот» включає в себе наступні деталі:Компресор з парою поршнів, що сприяють нагнітанню повітряної суміші, опускаючи чи піднімаючи блок.Клапани зворотного типу. Вони служать для запобігання мимовільного розрядження повітряної системи.Спусковий клапан. Він активується у разі необхідності стравлювання повітря для опускання сайту.Датчик (манометр), відповідальний за контроль системи.Особливості

Пневмопідвіска на «УАЗ Патріот» часто обладнується спеціальними кріпленнями, які можна поміняти на кронштейни, приваривши їх в потрібних місцях. Компресор монтується перед радіатором, що забезпечує додаткове охолодження. Пневматичні подушки розташовуються в задній частині авто між мостом і рамою. Деталі функціонують агрегації з ресорами, додаючи додаткової жорсткості вузла.

На ринку представлено кілька моделей. Своїми руками пневмопідвіска на «УАЗ Патріот» монтується без проблем, особливо, якщо є два кріпильних місця в штатному виконанні. Вартість виробу залежить від якості, виробника і способу монтажу. Розглянемо це питання докладніше. Установка пневмопідвіски на «УАЗ Патріот»: з чого почати

Перед початком робіт потрібно придбати необхідні комплектуючі деталі з урахуванням висоти подушок, показань тиску, діаметра елементів. Конструкцію можна купити в комплектації або по частинах.

Подушки на задній міст монтуються наступним чином:Спочатку необхідно доопрацювати пневмопідвіску на «УАЗ Патріот» своїми руками в частині кріплень.Аналогічні деталі споруджуються і в нижній частині.На задній міст приварюють металеву пластину з отвором для фіксаторів повітряної подушки.Елементи кріпляться паралельно ресорам і жорстко фіксуються на рамі і мосту.Подальша процедура

Після установки подушок пневмопідвіски на «УАЗ Патріот» укладають шланги під днищем транспортного засобу. Після цього монтують компресор, що розміщується в підкапотному просторі перед радіаторами. Шланги приєднуються до компресорної частини.

Далі протягують дроти в салон, де встановлюється переключательное реле, що керує роботою компресора. Нагнітач повітря підключається за допомогою запобіжника, після чого необхідно перевірити роботу всього вузла. Якщо все нормально і не спостерігається протікання, підвіска готова до експлуатації. У салоні також потрібно встановити манометр, за допомогою якого можна контролювати тиск в системі, керуючи дорожнім просвітом машини. Цей етап можна вважати завершальним при установці пневмопідвіски на «УАЗ Патріот».

Що говорять користувачі?

Як зазначають власники, розглянутий вузол відмінно проявляє себе на всіх типах доріг. Головне - виробити правильну регулювання тиску і монтаж робочих елементів. Як підтверджують відгуки, пневмопідвіску на «УАЗ Патріот» слід купувати з урахуванням покриття, на якому часто використовується авто, хоча регулювання кліренсу дає можливість з легкістю переходити з асфальту на бездоріжжі і навпаки. Варто відзначити, що якщо монтаж вузла проводиться спереду і ззаду, в салоні необхідно передбачити пару манометрів, щоб здійснювався контроль стану кожної пари подушок.Пневмопідвіска на «УАЗ Патріот»: плюси і мінуси

Для початку розглянемо переваги, які дає пневматична підвіска:Забезпечення бездоганного комфорту при пересуванні.Відсутність зайвих шумів при її справності.Можливість регулювання дорожнього просвіту.Зниження нанесення шкоди дорожнім покриттям, у порівнянні з звичайними ресорами.Дозволяє з легкістю долати ями, не відчуваючи дискомфорту.

Крім того, така підвіска дає можливість коригування жорсткості окремих сторін транспортного засобу. Це важливо при входженні в поворот і дозволяє зменшити крен і поліпшити керованість завдяки зміні тиску в балонах. Кліренс можна скорегувати в межах 4-20 сантиметрів. Це приваблює любителів полювання, риболовлі та активного туризму, так як дає можливість без проблем пересуватися по бездоріжжю.Недоліки

Як і будь-який механізм, пневмопідвіска має деякі мінуси. Головним з них є висока вартість запчастин якісної конструкції. Також подібний вузол не відрізняється високим показником ремонтопридатності. Простіше замінити нікчемну деталь, ніж її відремонтувати. Та й мало який сервіс береться за таку роботу, оскільки в цій сфері не вистачає висококваліфікованих фахівців.

Якщо транспортний засіб не обладнано пневмопідвіскою в штатному виконанні, не на кожну машину її можна поставити, і навіть якщо це можливо, операція не відрізняється простотою і дешевизною. Деякі автомобілісти відзначають недовгий термін служби вузла, порівняно з суцільнометалевим аналогом, хоча пневмопідвіска і відноситься до найбільш комфортним систем. Ще деякі водії нарікають на те, що чим більше в блоці деталей, тим зростає ймовірність поломки, а з-за одного елемента доведеться перебирати весь сайт.

На завершення

Вибір транспортного засобу з пневматичною підвіскою або її самостійна установка на «УАЗ Патріот» повинні грунтуватися на логіці і розумінні того, в яких умовах експлуатуватиметься машина. Багато залежить від виробника і функціоналу конструкції. Якщо авто використовується для транспортування важких вантажів, необхідно підбирати тип з можливістю поліпшення контролю при переміщенні. Для гонщиків і активних туристів потрібно більш м'яка модифікація. У будь-якому випадку, пневмопідвіска – це не тільки корисний, але і вельми інформативний сайт, забезпечує поліпшення управління та експлуатації таких позашляховиків як «УАЗ Патріот».



Категория: Автотехника