Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Біологи створили гібридні ембріони людини і макаки

Опубликованно 02.05.2021 13:15

Біологи створили гібридні ембріони людини і макаки

Xимeрні eмбріoни пoтрібні ради вивчeння eвoлюції людини, мoдeлювaння xвoрoб і скринінгу нoвиx ліків.

Групa біoлoгів зі СШA, Іспaнії тa Китaю ствoрилa гібридні eмбріoни людини і мaкaки, ??які прoіснувaли позировка організмом до двадцяти днів. Результати дослідження були опубліковані в журналі Cell.

Відзначається, що химерні ембріони потрібні вченим интересах вивчення раннього розвитку людини, моделювання хвороб і скринінгу нових ліків, а в майбутньому - на створення клітин, тканин і органів угоду кому) трансплантації.

Перші міжвидові химери були створені в 1970-х роках получай основі лабораторних моделей гризунів. Около цьому отримати життєздатні гібриди з людськими клітинами досі безграмотный вдавалося.

Минулоріч вчені створили технологію, яка дозволила протягом тривалого періоду часу підтримувати життя химерних ембріонів макак, які перебувають арабеск тілом тварини.

Фото: cell.com

Графічна абстракція процесу створення химерного ембріона

Як пояснили автори дослідження, утворення химер з нелюдськими приматами, більш тісно пов'язаними з людьми вслед еволюційною шкалою, дозволить краще зрозуміти, чи існують кабак'єри для утворення гібридів і чи є способи, после допомогою яких їх можна подолати.

Бери шостий день існування ембріонів мавп Macaca fascicularis, що розвиваються ex vivo, автори ввели в кожен з них в соответствии с 25 людських стовбурових клітин, які можуть брати талан в утворенні як ембріональних, так і позаембріональних тканин.

Насквозь добу людські клітини виявили у 132 ембріонів. Сверх десять днів 103 химерних ембріони всегда ще розвивалися. Незабаром виживання из этого явствует знижуватися, і до 19 дня в живих залишилися тільки три химери.

Ради біологів найважливішим стало те, що відсоток людських клітин в ембріонах був високим протягом усього часу, поки вони продовжували зростати.

Получи и распишись наступному етапі вони планують детальніше вивчити всі шляхи міжвидової клітинної комунікації, і, можливо, поліпшити її, підвищивши таким чином ефективність хімеризму у видів-хазяїв, які еволюційно більш далекі від людей.

Дослідники сподіваються, що химерні ембріони можна если використовувати для досліджень, які з етичної точки зору гадательно проводити на людях.

Категория: Обо всем