Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Тест-драйв KIA Sportage: вздовж по Пітерської з усіма зупинками


Опубликованно 29.07.2020 01:28

Тест-драйв KIA Sportage: вздовж по Пітерської з усіма зупинками

Як тільки російські власті зняли перші обмеження в туристичній сфері з нагоди нібито затухаючої пандемії, справжні любителі подорожей тут же відчули головне прояв посткарантинної синдрому — невтомну спрагу активного руху. І ми не стали винятком, негайно перетворивши компактний кросовер Sportage в сімейний ковчег і рвонувши «вдовж по Пітерській» до Північній Пальмірі.

Вибір на автомобільний формат подорожі упав ще й тому, що в новій посткарантинной реальності особистий автомобіль — чи не самий безпечний спосіб пересування. До заповітних невським берегів їхали два повних дні по М10, зупиняючись по дорозі в найцікавіших місцях. У Санкт-Петербурзі і його околицях провели п'ять незабутніх сонячних днів. А назад в Москву долетіли за платного автобану М11 за шість з половиною годин. Таким чином, сучасна карета на тиждень прихистила родина з двох дорослих батьків і двох добрих молодців дев'яти і дванадцяти років.

фото: Іван Флягин

За бортом — вся Росія

Тим, хто жадає найрізноманітніших вражень від сімейного подорожі на автомобілі, краще нікуди не поспішати. Дорогу як невід'ємну частину відпочинку бажано по можливості прожити з толком, сенсом і натхненням. Тим більше якщо ви прямуєте з однієї столиці в іншу за Царського шляху, який усіяний не тільки збереглися шляховими палацами вінценосних осіб, але і іншими абсолютно різними визначними пам'ятками на будь-який смак, гаманець і вік. Не випадково траса М10 називається «Росія» — вздовж неї на невеликому видаленні знайдеться майже все, що докладно розповість про історію та сьогодення рідної вітчизни.

Звичайно, для цього потрібен час. Наприклад, у захоплюючому музеї, старовинній садибі або кумедною зооферме досить затриматися на годинку-другу. Але знайдуться по дорозі і такі місця, де доречно кинути якір на пару-трійку днів. Напевно маса мандрівників не проти насолодитися красотами Валдая і провести теплий літній час у наметі під соснами на тихому березі мальовничого озера. Інші віддадуть перевагу зануритися в історію і подихати російської старовиною у Великому Новгороді і його околицях. Існує і безліч інших примітних місць, прилеглих до Ленинградке на всьому її протязі, — досить відкрити карту і вибрати підходящі варіанти.

Головне, що може прикрасити будь-яку подорож за кермом, — це комфортний і надійний автомобіль, який подарує задоволення і водієві, і пасажирам. Повнопривідний Sportage з добре знайомою 2-літровою «четвіркою» потужністю 150 л. с. і шестиступінчастим «автоматом» успішно впорався з роллю сімейного засобу пересування при забігу на дальню дистанцію.

Заміське шосе для корейського кросовера виявилося рідною стихією, де виявилися головні переваги 150-сильного «атмосферника»: збалансоване поєднання динаміки і помірного апетиту. Свято в режимі вільного польоту коштує недорого — 9,5 л на сто кілометрів. При цьому «кореєць» впевнено обганяє фури, не даючи приводу засумніватися в недоліку тяги під педаллю. А якщо розпалити пристрасті до межі, включивши спортивний режим руху, то Sportage ощетинится не на жарт. Хоча в сімейному подорожі головне — не азартний драйв, а безпека.

фото: Іван Флягин

Траса «Нева»: плюси і мінуси

Варіант платного швидкісного шосе довжиною 669 кілометрів ідеально підійде тим, хто не збирається витрачати час на культурно-розважальну програму і ставить собі за мету якомога швидше дістатися до пункту призначення. Долетіти за М11 від однієї столиці в іншу, не порушуючи правил, можна всього за шість годин. Тільки слід враховувати, що у Тверській області платна дорога переривається загальнодоступним ділянкою М10 довжиною 62 кілометри.

Що стосується тарифів, то у липні проїзд по М11 подорожчав. В будні дні рух на ділянці від Москви до 58-го км обійдеться в 670 рублів готівкою або по карті, і 520 — з транспондером. Тариф з понеділка по п'ятницю від 58-го км до 684-го км становить 1270 та 781 відповідно. Разом проїзд по всій платній трасі від Першопрестольній до Санкт-Петербурга обійдеться водієві легкової машини у 1940 рублів без транспондера і 1301 з транспондером. Вночі дешевше, у вихідні дні, до яких відноситься і п'ятниця, дорожче.

За ці гроші водієві гарантовано чотири смуги з розділовим відбійником, ідеальне дорожнє покриття, нова розмітка, відсутність світлофорів, можливість гнати зі швидкістю 110 і 130 км/год, а також мінімальна кількість відеокамер, контролюючих допустиму швидкість. Крім того, аварійна служба безкоштовно евакуює в безпечне місце в разі непередбаченої зупинки з-за технічної несправності або порожнього паливного бака. До речі, АЗС та кафе на М11 зустрічаються не так часто, на відміну від М10, так що про все це краще подбати заздалегідь.

Мандрівники, які по дорозі в Північну столицю не проти розширити свій кругозір і попутно долучитися до культури, але при цьому все-таки зацікавлені заощадити час, можуть поєднувати певні ділянки швидкісного шосе М11 і звичайної дороги М10. В цьому випадку краще заздалегідь спланувати маршрут, вибравши відповідні пам'ятки.

Однак слід враховувати, що автобан «Нева» має дуже протяжні прольоти між з'їздами. Наприклад, самий довгий ділянку між найближчими пунктами оплати, що з'єднує Новгородської і Ленінградської області, налічує 102 км. Маса цікавого на цьому відрізку М11 залишиться для мандрівника недосяжною.

фото: Іван Флягин

Траса «Росія»: плюси і мінуси

Безумовно, найкращим варіантом освоїти культурно-історичний простір між двома столицями по максимуму без зайвого поспіху — це взяти курс за старою доброю М10, що ми і зробили. Як і на будь-якій іншій федеральній трасі, майже всі найближчі пам'ятки на Ленинградке позначені спеціальними покажчиками з коричневим фоном.

Крім того, в літню пору на всьому її протязі завжди знайдеться можливість згорнути з магістралі, щоб під'їхати на берег мальовничого водоймища і скупатися. Це може бути Волга, Шоша, Вышневолоцкое водосховище, Валдай або Ільмень.

Благо наш Sportage, оснащений міжосьовий муфтою з примусовим блокуванням, режимом контролю швидкості спуску і дорожнім просвітом в 182 мм, виявився цілком готовий до сюрпризів помірного бездоріжжя. Автомобіль упевнено долав нерівності сирого ґрунту, демонструючи делікатну роботу енергоємної підвіски.

Але повернемося на асфальт: не секрет, що на узбіччі порожній швидкісного автобану за визначенням відсутня придорожня життя, сповнене самих різних сюрпризів. На М11 не буде можливості вибрати кафе з узбецькою, кавказької, італійської та іншою національною кухнею (хоча до вибору попутного кафе варто ставитися серйозно). До того ж там не продають унти, віники, самовари, копчену рибу, мед, гриби, ягоди та інші радощі життя.

Навіть якщо ви всього цього не треба, то можна насолоджуватися одним видом жвавої торгівлі і величезною кількістю різноманітних вивісок і покажчиків. Так що тільки звичайне загальнодоступне шосе подарує повноцінне відчуття життя у всіх його барвах. Тому в порівнянні з ним платний автобан — це дорога без душі, у якій єдина перевага — економія часу.

І вже точно на М10 у водія буде менше шансів заснути за кермом від монотонного споглядання порожніх, одноманітних пейзажів за бортом, які вас будуть супроводжувати на платній трасі. Картинки на старій Ленинградке набагато різноманітніше, ніж на М11.

Що стосується недоліків М10, то тут більше шансів потрапити в об'єктиви відеокамер, контролюючих швидкість, які тут ховаються на кожному кроці. Крім того, стару дорогу продовжують ремонтувати в Новгородській області, із-за чого в районі М'ясного Бору нам довелося простояти в пробці 15 хвилин. Якщо не вважати щільного руху в Підмосков'ї в районі повороту на Икшу, то це був єдиною затор на дорозі в Санкт-Петербург.

Сьогодні стара Ленінградка переважно складається з трьох смуг, але з кожним роком зростають чотириполосні ділянки, які повністю обладнані в Підмосков'ї, а також у значній частині Тверської області, в районі Новгорода і за 50 км до Санкт-Петербурга. У загальному і цілому рух по М10 можна вважати добре організованим і цілком комфортним.

До того ж скаржитися на жахливу якість дорожнього покриття старої Ленінградки вже не доводиться. Хоча дрібні ямки і нерівності все ж таки іноді зустрічаються — особливо в Тверській області. Але для KIA Sportage це зовсім нестрашно: «кореєць» з апетитом ковтає вади провінційного асфальту, на совість піклуючись про комфорт своїх пасажирів.

Свято руху

Як би там не було, ніщо не завадить водієві отримувати задоволення від управління корейським кросовером незалежно від того, якою дорогою він поїде — платною або безкоштовною. З упевненістю можна сказати, що, вибравши розмірене подорож по М10, власник Sportage тільки розтягне собі свято руху.

На будь заміській трасі легко оцінити відмінну плавність ходу корейського кросовера і оптимальні налаштування в міру важкого штурвала. Автомобіль стабільно витримує задану траєкторію, звільняючи водія від необхідності періодично підрулювати. Так що зайвих рухів при управлінні KIA Sportage зовсім не потрібно — він реагує на дії водія вкрай передбачувано і ввічливо.

В плані ергономіки в його апартаментах панує майже німецький порядок. Крім того, автомобіль оснащений сервісом «Яндекс.Авто» з голосовим асистентом, який істотно спрощує завдання водія при управлінні навігацією.

Водійське крісло з допомогою регулювань можна легко перетворити в справжній трон, причому його легко подладить під рульового з найвидатнішою комплекцією — місця вистачить. Не обділені вільним простором і задні пасажири, у яких також є можливість регулювати кут нахилу спинки дивана. На задній ряд виведені повітроводи, розетка і USB-порт, є також і підлокітник з двома підстаканниками.

У KIA Sportage не найвидатніший в класі розмір багажника — 491/1480 л. Однак такого обсягу нам цілком вистачило, щоб вмістити всі речі, необхідні для тижневої подорожі. До того ж у салоні авто знайдеться достатня кількість кишень і невеликих відсіків для дрібниць, що завжди стане в нагоді при заїзді на далекі дистанції. Корейський кросовер чудово вписався в відкрився туристичний сезон, ставши самим головним героєм нашого захоплюючого і комфортного подорожі.

Іван Флягин Заголовок в газеті: На «Неві» вздовж «Росії» Опублікований в газеті "Московський комсомолець" №28323 від 29 липня 2020



Категория: Авто советы