Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

>

Експерти розповіли, як зберегти простоює на карантині автомобіль в робочому стані


Опубликованно 11.07.2020 03:00

Експерти розповіли, як зберегти простоює на карантині автомобіль в робочому стані

«Діди» вітчизняного автолюбительства в цьому місці голосно розсміються: ще недавно, якихось 30 — 40 років тому, дуже багато водії-приватники не їздили всю зиму — як привезуть з дачі урожай у вересні-жовтні, так і відпочиваємо до квітня. Про те, як консервувати - саме так! - машину на зиму, причому без гаража, не тільки писали в автожурналах, але і видавали спеціальні книги. Так що місяць карантину автомобіль технічно може пережити абсолютно спокійно — але деяка підготовка все-таки потрібна.

- У ці тижні, коли наші автомобілі вимушено простоюють, ми проводимо їх масове техобслуговування, - розповів «МК» інженер одного з московських каршеринговых сервісів. - Воно стандартно і полягає в заміні масла, якщо минуло більше половини сервісного періоду, перевірці технічного стану та заміну всього, що необхідно замінити, регулювання підвіски (схід-розвал). Проводять ТО наші підрядники, автосервіси. Інженерна служба самої компанії спостерігає за зарядкою акумуляторів, тиском в шинах, рівнем технічних рідин — загалом, виконує свою ежедевную роботу. Тому автомобілів, за якими триває хоча б мінімальний догляд і за якими є нагляд, зараз «живеться легше.

Погодимося, втім: мало хто, сидячи вдома в карантині, хоча б щотижня обслуговує машину, перевіряючи тиск в колесах і акумулятор. А між тим, саме ці два компоненти можуть підвести, в першу чергу, якщо автомобіль простоює кілька тижнів. Олексій Качугін, індивідуальний підприємець-автомеханік, розповів «МК», що з середини квітня в нього приблизно в півтора рази, в порівнянні з «звичайним» квітнем зросла кількість замовлень на «пожвавлення» машин з розрядженим акумулятором і спущеними колесами.

- Люди живуть розслаблено, у деяких немає в машині компресора, а зарядний пристрій для акумулятора для молодого покоління власників взагалі невідома штука, - говорить сервисмен. - В кращому разі є «батарейка-пускач», це така хайтековский іграшка, яка може допомогти завести злегка подувядший акумулятор — але не повністю розряджений. До того ж багато хто за все життя свого автомобіля жодного разу не відкривають його механічним ключем — в результаті, коли це раптом потрібно, двері не відчиняються, капот відкрити неможливо. Доводиться кликати майстра. Я розробляю замок (у свіжих машинах свердловини на двері іноді взагалі немає, треба знати, як відкрити в аварійному випадку), розкриваю капот і заводжу. Іноді буває, що заряджати акумулятор в подібних випадках треба зовні — є спеціальні силові висновки...

За словами Олексія, найчастіше акумулятор «просідає» в авто, в яких просто забули вимкнути якісь слабкі споживачі. Наприклад, світло в салоні — виявляється, деякі власники часто забувають погасити його, включивши вручну. Адже світло в салоні горить і за замовчуванням — а гасне на сучасних машинах приблизно через півхвилини. Якщо завтра — знову в дорогу, то це неважливо: свіжий акумулятор впорається. А ось якщо забути машину на пару-трійку тижнів...

- І, звичайно, в групі ризику — машини зі старими акумуляторами (чотири роки і старше), - додає автомеханік. - При звичайній експлуатації цього не видно, але варто залишити машину, їдучи у відпустку або ось, як зараз, сідаючи в карантин — відразу ж вилазять «болячки». Сульфатація пластин, наприклад. Акумулятор потрібно міняти, якщо через тиждень стоянки він починає слабо крутити. Це такий простий тест. А щоб його провести — потрібно хоча б раз на тиждень завести машину і покрутити двигун хвилин десять.

Можливо, саме цим, а не втомою від сім'ї, наприклад, керуються ті водії, яких зараз можна побачити просто сидять в нерухомих машини біля будинків. Вони гуляють? Ні! Ні з ким не контактують. Значить, мають право. А заодно, як виявляється — ще і проводять профілактику свого автомобіля.

- Що стосується шин, то якщо вони в нормальному стані, то втрачати тиск вони не повинні і за місяць карантину, - впевнений Арсен, майстер шиномонтажу на Хорошевському шосе. - Адже багато хто взагалі не підкачують їх за весь сезон, навіть не знають, де у них в багажнику насос лежить. Так що хвилюватися не варто. А якщо вони раптом сильно спущені після тижня стоянки — я б подивився, чи немає де-небудь ласкавою записки від сусідів. Всяке буває — раптом ви їм улюблене місце паркування зайняли!

Треба зауважити, що це — окрема і болюча тема. Деякі московські автовласники (виходячи на вулицю, приміром, з собакою) — вже зіткнулися з цікавими записками, де з навмисними орфографічними помилками пропонується заплатити їм гроші (перекладом на телефон) — близько 2 тисяч — за «страховку» від розбитих вікон, проколотих коліс і інших пошкоджень. «Прошу зрозуміти, у мене немає роботи і грошей, виживаю як можу», - резюмує автор такої записки, що з'явилася на автомобілях в Східному окрузі столиці. Автор, який виклав це послання в інтернет, грошей не заплатив і збитків також поки що не відчув. Невже жарт? Втім, відносно недавно були часи, коли з машин майже повсюдно крали дзеркала, двірники і навіть шини. Здається, і в цьому питанні нам скоро стане в нагоді «предками дана мудрість народна»: все, що можна зняти, несемо додому і кладемо під ліжко. Пандемія коронавіруса. Хроніка подій

Антон Размахнин



Категория: Авто советы